|
||||
|
||||
wel verdome man....
...dat was een heftige bak koffie van oma, wel tweeeejjj.
Kan dr gewoon niet van slapen..... :shock: :o 8) TEEEEEEEEEEEEEEEEERING...................... |
|
||||
|
||||
hahahaha... ik werd vanmorgen ook laat wakker en kan daardoor ook nie pitten
|
||||
|
||||
Hahahahahaha, das bale....
Manne, ik ga pitte Toedeledoki en tot morge
|
||||
|
||||
daar zitten we dan op 1e kerstdag, helemaal verloren..
|
|
||||
|
||||
ja.... beetje te internetten.... dat om kwart over 1
|
||||
|
||||
BOEIEND......ik wil slapen.......KUT
|
|
||||
|
||||
Kan je wel KO slaan :slaan:
|
||||
|
||||
ik bijt terug.....pas uit!!
|
|
||||
|
||||
steek uit met overkijken he
|
||||
|
||||
goed opa ......en ik ben nog niet moe heh.
|
|
||||
|
||||
Hahaha, kom net terug van stappen, was erg gezellig...
Morgen lekker uitslapen, want heb toch geen ruk te doen tot avondeten... |
|
||||
|
||||
sliep uiteindelijk om een uur of 5. Nooit meer 2 mokken koffie voor Ed om 10 uur 's avonds.
|
|
||||
|
||||
uurtje of 5, redelijk bij tijds toch
|
||||
|
||||
Raar dat sommige zo'n last hebben van caffeine, als ik voordat ik ga slapen nog 2 bakken koffie drink val ik daarna nog in slaap... :?
|
|
||||
|
||||
Vanacht ook moeilijk kennen slapen te veel alcohol wil bij mij ook zorgen voor slapeloze nachten.
|
||||
|
||||
kan dr niks aan doen, ik wist het niet eens daarom dronk ik nog ff een bakkie mee
|
|
||||
|
||||
Quote:
na wat bier slaap ik aardig makkelijk...
|
|||
|
|||
Ik dacht al dat het aan mij lag Dennis....slaap de laatste dagen voortreffelijk...als ik slaap dan...
|
|
||||
|
||||
ja daar heb je het al ALS je slaapt?? Heb je dan wel geslapen is de vraag die dan in me op komt
|
|||
|
|||
Nou...dat vraag ik mij ook af eigenlijk, gezien de lichamelijke gesteldheid zou ik zeggen NEE!!
Gezien de geestelijke :?: gesteldheid zou ik zeggen NEE!! Maar toch ben ik vanmorgen wakker geworden in MIJN bed :shock: |