![]() |
|
|||
|
|||
![]() wie kan mij helpen aan een beschijving voor het inbouwen van een rallye front in een golf 1 kompleet front aan wezig maar kom er niet uit wie wil zijn kennis delen
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat in het verleden Bonrath een handleiding had compleet met sjablonen en foto's ,misschien kun je die even een mailtje sturen zodat hij je verder kan helpen.
http://www.bonrath.de |
|
||||
|
||||
![]() Jeroen dik had er toch eentje in zijn golf 1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het er vetjes uitzien op een mk1!
![]() Last edited by Kevin20v : 09-01-2007 at 19:09. |
|
||||
|
||||
![]() zeldzaam is relatief..... vind het er ook wel gaaf uitzien dus zou niet weten wat hier zonde aan is
|
|
||||
|
||||
![]() Afhankelijk van de rest van de auto kan het
er best goed uit gaan zien. Vind dat iedereen zelf moet doen wat ie wil, ook al vind 99% van de rest het geen porum! Er zijn wel meerdere MK1s op dit forum (wel weinig) die ik verschrikkelijk vind, dus eentje erbij kan nog wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vraag ik me dan weer af: weet je nu hoe het moet???
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon aan beginnen.
Ik heb het nooit gemaakt, maar dit lijken mij de dingen die moeten gebeuren. Frond zou een deel verwijderd moeten worden, en dan bij het rally frond, de lamphouders er uit slijpen, en in de auto lassen. Zelf zou ik 2 schermen halen van een golf 2, omdat de radius langs de gril anders is, Dus gewoon even een hoekstukje overlassen. volgens mij hoef je dan de gril niet meer te verbreden. want een golf 1 is volgens mij wel enkelle cm breder. Ik vind het super, maar wel in combinatie met een dikke bumper set. Als je dat toevallig hebt, zou je ook de onder kanten van de schermen kunnen gebruiken. Hier bedoel ik mee, dat de schermen dan boven de bumper naar buiten lopen. oftewel komt dus je scherm een cm naar buiten en sluit het veel beter aan ![]() het er in krijgen zal niet zoon probleem zijn, maar het netjes aan laten sluiten op het plaatwerk word meer werk. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 09-01-2007 at 21:08. |
|
||||
|
||||
![]() Hij zou het gaan doen op een mk1 cabby met quartet set, dus dat zit wel goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Zit het er al in ???????? of toch maar niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat frank hier ooit