|
|||
|
|||
gezocht rvs randen bbs
Hallo ik ben opzoek naar bbs rs randen voor 15 inch wielen
De maten die ik zoek kan ik nergens vinden althans 2 wel en 2 niet Ik zoek dus in 15 inch 30 bout gaten 2 x 2,5 inch RVS' (normaal leverbaar) 2 x 3 inch RVS (nergens leverbaar tot nu toe) wie kan mij aan adressen helpen? ik hoor het heel graag |
|
||||
|
||||
peter..sixpack wel
|
|||
|
|||
Ik heb peter een paar maanden geleden al een mail gestuurd toen kon hij ze niet leveren weet je zeker dat hij ook 3 inch kan leveren?
heb hem een mail gestuurd |
|
||||
|
||||
owk. maar als iemand het weet is peet het wel
|
||||
|
||||
Heb wel nog een setje 4,5 ofzo J.
|
|||
|
|||
Quote:
? snap het even niet |
|
|||
|
|||
cultwheels kan tegenwoordig rvs randen leveren voor bbs velgen
|
|||
|
|||
Quote:
Ook al gebeld en die gaat maar tot 2,5 inch dan moet ik nog 2 maal van 3 inch hebben |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoppa, www.gold-creations.be En u heeft 3 inch. Groet Patrick. |
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas niet in voorraad ze zijn op en weten niet waneer die weer gemaakt worden kan 2 weken zijn maar ook 1 jaar |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel dat ik een setje randen heb van 4,5. Dat is tenminste wat me verteld is. Ik weet niet of je hier wat mee kan beginnen.
|
|||
|
|||
Quote:
Je moet het wel zeker weten voordat je iets verkoopt he |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je tip heb een mail eruit gedaan reageren hun op mail? ander moet ik maandag even bellen |
|
||||
|
||||
Hey Faki,
Hij reageert wel op mail maar volgens mij geen Engels of Nederlands. Alleen Duits dacht ik. Is alweer een tijdje terug dat ik daar besteld heb maar als het zo is dan krijg je wel een e-mail terug of je het ff in Duits wil doen . Grtzz Björn
|
|||
|
|||
al een mail terug niet leverbaar we blijven proberen alle links welkom je weet nooit
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zie alleen maar alumunium randen staan bij Stroeve...
|
|
|||
|
|||
oooops! niet goed gelezen sorry
Maar misschien kan hij ze wel leveren ook al staan ze (nog)niet op zijn site. De site wordt nog helemaal onder handen genomen Met veeeeeeeeeeel meer producten. Dus kan je altijd even bellen of mailen. |