|
||||
|
||||
Jettaracing's Interieur Update !
Toch maar even de update hier plaatsen ! zou er mee wachten tot de zomer ,maar dat duurt me nog veel te lang
Ik heb dus in deze 'wintermaanden' nog niet veel kunnen doen aan de auto's ,afgezien van de borbet velgen ,zie topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27153 Maar ik had gelukkig een aantal dagen vrij met de kerst en heb gelukkig een aantal dingen kunnen doen .Zoals het afmaken van de babykamer (ja we krijgen een 2e ,nog 3 weken tot de uitrekendatum) en het helpen verhuizen van een inventaris van een bevriend bedrijf/kameraad. Mijn interieur was al naar mijn zin ,maar toen kreeg ik een aantal weken terug een mailtje van JettaMania en die had een interieur gekocht uit een amerikaanse golf mk2,en had daar het dashboard nog van liggen! En laat dat nu een dash zijn met een rode bies erin ,en compleet met velours/vilt beklede dashboardkastjes en bakjes. En dit zou natuurlijk perfect zijn voor in de witte jetta Dus ben ik donderdag morgen maar begonnen met de demontage van het oude dashboard..... zo was het eerst. eerst maar eens een aantal dingen demonteren... Turbodruk metertje er weer in (zat een scheurtje in het frame,is ook weer gefixt) En natuurlijk de deurbekleding niet vergeten,al was dit niet zo makkelijk als gedacht ,want er moest natuurlijk ook een rode bies in . Eerst geexperimenteerd met lak ,maar dit werd niet naar mijn zin . Toen kwam ik op het grandioze idee om dan de lijntjes maar te plakken met een rode bies. Eerst heb ik de lijst matzwart gespoten (licht schuren ,en dan plastic primer natuurlijk ) Dit om de hechting van de bies te garanderen ,die hecht beter op lak dan op plastic namelijk. Het nieuwe dash er in ,meteen maar de bedrading goed nagelopen en enkele dingen verbeterd. En hier het eindresultaat! De achterbank ook maar even op de foto.... En de nieuwe matten erin (laten maken in essen) De recaro's En natuurlijk de bijpassende kofferbak En ja ,ik had natuurlijk ook gewoon de bies op m'n oude dashboard kunnen plakken of de bies overzetten ,maar deze was netter dan de mijne (daar zaten een paar gaatjes in ,net in het zicht) groeten Wytze
|
||||
|
||||
super! nu nog de stoelen uit de allochtonen stand en het is af
|
|
||||
|
||||
sjocht der super ut Wytze, bist der self nou ok tevreden over
{kom miskien binnenkwat wolles even een keer langs} |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er zelf erg tevreden over Maakt de binnenkant echt af. Nu is het wachten op de zomer todat de velgen er weer onder kunnen ,en het meetingseizoen weer begint
Last edited by jettaracing : 31-12-2006 at 15:41. |
|
||||
|
||||
Zooowww! Wytze, dat ziet er super uit, kerel! Vele malen beter dan het oude!
Wat zo'n rood biesje al kan doen, hè. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
mooi wytse niet vekeerd dat biesje..........mooi rood is niet lelijk
maar 1 op merking ...dat setje op je gas rem en koppeling ...kan echt niet hoor ff uit een R32 of edition en in Last edited by voklswien : 31-12-2006 at 16:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn mooie setje orsenele Jamex pedalen ,sja er blijven altijd dingen om te veranderen......
|
|||
|
|||
Quote:
het zijn classics ik weet het ...maar kan echt niet in de witte hoor en ehh als ik toch aan het zeuren ben pookhoesje van leer mieschien ....... |
|
||||
|
||||
Netjes weer hoor. Maak je hem niet te zeldzaam
|
||||
|
||||
Leren pookhoes had ik erin ,maar heb juist zo één gezocht omdat deze pookhoes strakker staat in deze auto ,misschien nog wel eens een ander pookje...(zelfs nog een hele tijd gezocht naar zo'n kunstof hoes ,de meesten zijn stuk....)
Leer lijkt altijd zo 'rommelig' als je begrijpt wat ik bedoel.
|
||||
|
||||
Ziet er weer netjes uit goed bezig
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd klopt wytze........ kleine tip schakel stang een stukje af flexen nieuw schroef draad er op snijden pook knop + hoes uit een audi 80 er op zetten staat bijzonder strak |
|
||||
|
||||
Dat ziet er heel mooi uit! Ga je nog wat met de voorbumper doen of laat je het zo!?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laat ie zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ,die blijft mooi zitten !
|
|||
|
|||
echt super!!!
zeer mooi interieur
|
||||
|
||||
Staat weer super wytse! En verder sluit ik me aan bij alberto. Pedalen en pookknop passen niet echt in het interieur. Verder heel erg mooi!
|
|||
|
|||
Quote:
dat kunen de meesten met dat soort bumpers niet zeggen |
|
|||
|
|||
dan hadden die us gordels best bij het intrieur gepast wytse, evt nu nog teller met mijlen er op(details). ziet er goed uit.
sterkte en succes aan de vrouw met bevallen |