|
||||
|
||||
Foto resizer
Tip van het jaar!! Op de valreep dan
Is een automatische foto-resizer ook iets?? Zodat mensen gewoon GROTE foto's kunnen plaatsen maar daarna niet het hele forum uit z'n verband rukken! Laat maar horen
|
||||
|
||||
Gewoon geen grote foto's plaatsen
Nee, geintje. Is op zich wel een idee, heb het idd ook wel eens op andere fora's gezien. Weet alleen niet of dat technisch mogelijk is, maar dat is vast wel uit te zoeken....... Thanks!
|
||||
|
||||
Beste lijkt me een automatische resizer die bij het uploaden hier op het forum al werkt EN bij extern geplaatste foto's zoals dingen die via imageshack.us gepost worden. Bij het eigen album van het forum scheelt het ruimte (grote foto's kun je wel via de mail krijgen en op je eigen pc bewaren) en inderdaad de lay-out blijft netjes!
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat ze op keversite en op vw forum zo'n resizer hebben zitten! Alleen is dat wel andere software volgens mij!
|
||||
|
||||
ff zoeken op google naar pix resizer
|
||||
|
||||
dit hebben we al eens eerder geimplementeerd maar weer verwijderd wegens flinke bugs of pagina traagheid. Pas na een vbulletin upgrade zal dit geimplementeerd worden
tot die tijd zullen jullie zelf je foto's moeten resizen of uploaden naar het album en dan de kleinere versie gebruiken |
|
||||
|
||||
Quote:
daar is dat progje ook voor niet voor de site maar voor de mensen zelf, kunnen ze in 1 keer meerdere foto's verkleinen...
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, EasyResize, dus tot die tijd is dat even een gratis alternatief. Kleine moeite toch om het nog even zo te doen. http://www.easyresize.nl/?pid=1 |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat deze nu ook mee aangezien er een update aan zit te komen???
|
||||
|
||||
yup
|
|
||||
|
||||
Goed nieuws, scheelt me weer werk
|
|
||||
|
||||
Foto/plaatje automatisch verkleinen
Misschien een ideetje voor het forum. Ik zie wel eens dat de lay-out van het forum uitgerekt wordt omdat er foto's of plaatjes gepost worden. Er is toch een mogelijkheid om automatisch deze plaatjes te verkleinen als deze gepost worden?
|
||||
|
||||
@ Starsky: heb je idee hierbij gezet omdat het al bedacht was
|
||||
|
||||
ik weet het, deze functionaliteit zit in de nieuwe site, en deze is voor 90% af, maar het puntjes op de i zetten kost de meeste tijd en daar heb ik de laatste tijd steeds minder van.. Komt er wel snel aan, hoor!
|
|
||||
|
||||
@Beetlefreak
Is goed hoor, was de topic alleen al kwijt :P @Marcski Mooi dat het er snel aan komt!
|
||||
|
||||
Nog updates wat betreft de resizer?
Valt me steeds meer op dat er (te) grote foto`s worden geplaatst....
|
||||
|
||||
helaas niet.. superdruk gehad met het installeren van nieuwe webservers en daarna begon het meetingseizoen ook weer..
Ben ook nog bezig aan een paar projecten en het vrouwtje wil af en toe ook nog wat aandacht We moeten er inderdaad wat meer gas achter zetten, sorry! |
|
||||
|
||||
Ach, het moet ook hobby blijven he!!!
Als je maar opschiet
|
||||
|
||||
Als ik het zo lees valt het nog niet mee.. Ik dacht dat een simpel scriptje hier ook voor kon zorgen.
Maar het zou idd wel makkelijk zijn!