|
||||
|
||||
Wat vinden jullie hiervan?????????
Het zijn BBS relpica velgen.
De maat is 7x16 en ze zijn leverbaar in 4 en 5x100. Ze zijn leverbaar in goud en grijs ,wat vinden jullie ervan?? Ik vindt ze niet slecht........ ze zijn niet meerdelig!! En de prijs zal onder de 1000 euro zijn voor 4 stuks. |
|
||||
|
||||
Hmmm, dan moet ik adapters gaan gebruiken om ze onder mijn 911 te zetten
|
||||
|
||||
ik vind ze wel netjes, alleen jammer dat ze niet in bredere maten te krijgen zijn. aan de andere kant heb ik besloten om m'n zoveel mogelijk origineel te houden dus voor mij geen andere wielen.
|
||||
|
||||
Mooi plat/smal bandje derom ,bbs logo erin en rijden .
Lijkt in ieder geval niet verkeerd!
|
||||
|
||||
tis zuiver bbs.....
maar 1000 euro vind ik net iets te hoog voor een immi. ( wel een mooie imi ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien een groepsaankoop ?
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je ze zelf gebruiken Emiel
|
||||
|
||||
Quote:
Sja 1000 euro voor nieuwe of 1500 voor gebruikte...... Maar ja dan heb je wel originele bbs'sen . "t is wel een leuke vervanger voor een bbs ,dat wel.
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom niet?? Een origineel setje voor 1500 is vaak krom of verkeerde steek of et en kost dan uiteindelijk 1750 euro ,dit is gewoon leuk voor de kleine man die er toch netjes bij wil staan. Of voor je winter mobiel Golfje 1 met fk schroefsetje en deze wielen is dan geinig voor weinig toch?? Ik vindt het wel leuk. Als ze er in 18" waren had ik ze genomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze zelf nog niet in handen gehad maar ik heb gehoord dat je een Goed moet kijken of ze nep of echt zijn,ik vindt het jammer dat ze niet met een breder bed leverbaar zijn,prijs vindt ik niet verkeerd.Ik kijk niet naar merk,het moet mooi smoellen |
|
||||
|
||||
Let ook eff op de kwaliteit dan
tis niet eff een bed verwisselen bij schade, en als de lak bij die (kunststof) boutjes gaat oxideren zijn er oplossingen voor etcetc Owja een lichtmetalen velg die 10 KG weegt noem ik zwaar , niet lichtmetaal |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan krijg je zoiets
|
|||
|
|||
Die is goed!
|
|
||||
|
||||
Ik vind ze idd niet slecht hoor!
en vind de prijs ook nog redelijk ok moet ik zeggen. |
|
||||
|
||||
Bij BBSjes weet je wel dat je ze weer voor die €1500 kwijt kan.. Ik verwacht dat die imi's minder waardevast zijn...
(of je moet ze aan een leek als BBS verkopen, maar dan ben je gewoon een lamme tak)
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind ze wel mooi alleen jammer dat ze niet meerdelig zijn want ik vind ze met hartje in kleur van de auto altijd super
|
||||
|
||||
kan bij deze ook wel erwin..
vind ze wel geslaagd.. je moet de overweging tussen de bbs en deze maken.. ja helaas toch de bbs
|
||||
|
||||
Veel succes met het polijsten van de randen....
Verder zien ze er erg geinig uit |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze eens eerder in een topic hier op VF voorbij gekomen. Vind het persoonlijk, zo van de foto af, een goed geslaagde imitatie!
Als deze wielen straks via de lokale wielenboeren zijn te verkrijgen, denk ik dat de BBS-hype snel inzakt, net als de prijzen ervan.