|
||||
|
||||
Jouw MK1 op watercooled.nl?
Hoi!
ik heb de site al weer een tijdje in de lucht, en heb er lol aan deze te onderhouden Als jullie al hebben gekeken, is jullie vast opgevallen dat ik het ook aanbied om foto's van jullie MK1 op de site te mikken. Dus als je er belang bij hebt hoor ik het graag Al enkele bekende forummers hebben zich aangemeld: Uitermate klasse natuurlijk, maar ik wil er wel wat meer op de site hebben staan Dus als je je geroepen voelt.... Als je er toch even aan het neuzen bent, kijk dan ook even naar onze bolides! Hier een kleine selectie: Vergeet ook het gastenboek niet! www.watercooled.nl Last edited by Sponze® : 22-12-2006 at 03:06. |
|
|||
|
|||
Leuke site, en mooie auto`s erop .
Verkeren in goede staat die mk1`s. Suc6 verder met je site. |
|
||||
|
||||
Had het vorige week al gezien, site ziet er inderdaad top uit!!
Ik zal binnenkort ook ff foto's sturen van de cab |
|
||||
|
||||
Succes he!
|
|
||||
|
||||
Ik zou het goed gaaf vinden
Moet ik je foto's mailen? Of pmmen ? Of hoe/wie/wat/waar |
|
||||
|
||||
Quote:
arjan@watercooled.nl |
|
||||
|
||||
Oke, zal van de week eens fatsoenlijke foto's maken, dan zie je wel een mail verschijnen
|
|
||||
|
||||
shit, ik moet echt weer snel aan de mk1.
Er staat hier nu al een paar maanden een cabby stil op het parkeertereintje naast mijn flat. Hij heeft nog wel apk tot maart 07 volgens de rdw, maar ik zie er niks mee gebeuren. Misschien maar eens briefje onder de ruit doen ofzow. Alleen vervelend dat ik zo een paar maanden weg ben.
|
||||
|
||||
Arjan, ik heb foto's naar je toe gezonden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog niks ontvangen |
|
||||
|
||||
D'r komen er ook een paar van mij jouw kant op......
Waar zijn trwns de foto's van Retro mania gebleven |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt nog niet opnieuw gekeken? |
|
|||
|
|||
Hoi Arjan,
Hier komen er nog een paar, en ik doe er af en toe nog wel een, naar mate hoe de vordering gaat. Groet Patrick |
|
||||
|
||||
Zal vd vakantie even het laadbakdekje afmaken en hippe foto's maken
Strakke site trouwens
|
||||
|
||||
Goed initiatief! Ik heb ook al in een andere topic daarover geschreven dat ik je eens foto´s daarvoor zal sturen van mijn Golf 1, heb er nu wel, deze heb ik al op een paar sites gepost, waaronder volksforum, maar ik wil weer wat andere foto´s ervan maken, die ik je dan zal sturen, altijd dezelfde foto´s ervan gaat misschien vervelen.
|
||||
|
||||
bedankt rene!
pvp's golfje staat inmiddels al op de site, en prinsie's foto's zijn hier al binnen theo, jou foto's ook! Ziet er allemaal goed uit begint er al helemaal op te lijken!!! |
|
||||
|
||||
ik heb je een foto gestuurd!!
Kijk maar of je het wat vindt!
|
||||
|
||||
Als de mijne klaar is zal ik je ook ff een paar foto's sturen.Maar dat duurt denk ik nog wel ff want velgen moeten nog gepolijst worden en de bumpers liggen bij de spuiter
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje meer kan geen kwaad Heb je een mailtje gestuurd |
|
||||
|
||||