|
||||
|
||||
ai..iets vergeten bij een sleepje
Ik kan elk merk waarderen...of het nu een mooie opel is of een subaru.. maakt me niet zoveel uit.. tuurlijk heb ik eigen voorkeuren..
Maar dit vind ik toch wel jammer..en heel grapig tegelijk.. deze knaap was bezig met zijn subaru met 550 plus pk's.. tijdens een ritje hoorde ze de lagers en voordat het verkeerd zou gaan.. ff slepen naar huis.. en dan vergeet je wat... http://www.youtube.com/watch?v=Wx-Pz042vyg auto en verhaal is hier te lezen http://bbs.scoobynet.com/scoobynet-...ivered-3-s.html
|
||||
|
||||
vreemd dat je leest, dat de stuurslot er plotseling vanzelf op sprong.
en hij niks deed aan het contact. want daarvoor stuurde hij nog..
|
||||
|
||||
oei dat is jammer.
Hij kon de bocht nog wel in sturen maar niet meer uitsturen. Daar komt nog eens bij dat ze 1000en euris uitgeven aan mods maar geen autoambulance hebben. Last edited by dekilo : 21-12-2006 at 14:50. |
|
||||
|
||||
Knuppels...
|
||||
|
||||
Damn.. dat is flink balen!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze wilden em gebruiken voor straat/race gebruik. Dus ik zou dan ook eerder geld uitgeven aan de wagen zelf dan aan een aanhanger. Het is wel verdomde pech en zonde.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor zover ik uit het verhaal kan opmaken, springt hij pas op dat slot bij een meer als halve draai, kennelijk was deze bocht scherper als de andere?? Dom of niet, ik denk dat een ieder dat zou kunnen overkomen. |
|
||||
|
||||
Ik vind het eigenlijk wel stom!!! Maar kan de beste overkomen!
|
||||
|
||||
iig rijd de sleper ook flink door!!!
|
||||
|
||||
Quote:
En dan beschijft ie in dat topic dat ie in de spiegel keek, en hij was er niet meer. Even later kijkt ie naar links, en hij rijdt er zowat naast. Tegenmoetkomend verkeer schijnt hem ook geen donder te interesseren met zo'n kabel dwars over de weg gespannen. Het zijn de slimsten niet, die eilandbewoners. Na 3 generaties is het dan ook allemaal inteelt, dus is ook niet zo vreemd lijkt me...
|
||||
|
||||
whahahaha,lekker mals doen met je subaru,mooi filmpje.
|
||||
|
||||
Quote:
Pfff domme lui dat is toch t eerste waar je op let?
|
||||
|
||||
Fijn dat stuurslot dat er pas zo laat opslaat, maar anders jaag je even zo snel mogelijk met die sleper over dat eiland...
|
|
||||
|
||||
John-john..,,
|
|
||||
|
||||
Best een domme fout,
Maar die sleper rijd inderdaad vrij snel, hij lijkt helemaal geen rekening te houden dat hij iemand sleept. Wel zonde voor de auto natuurlijk |
|
||||
|
||||
damn wat denkt die in die landrover..laat ik eens ff kijken hoe snel ik die evo kan losschudden
|
|
||||
|
||||
Quote:
evo ??? ontzettend slimme lui ... maar beetje vreemd dat die gast in die land rover niks heeft gemerkt!!
|
||||
|
||||
Wat ik me nu wel afvraag, die Landrover stond op tijd stil. Maar als die volgas doorgejaagd was, zou de kabel geknapt zijn, of het front van de impreza nu nog achter de auto hangen of zou het sleepoog van die Landrover keihard afgescheurd zijn...
Moet denken aan die Mazda 323 van een jaartje ongeveer terug, die stond vast in de sneeuw en zou wel even losgereden worden door een maatje met een pickup. Compleet de achterkant eraf getrokken |
|
||||
|
||||
met die landrover merk je ook niks van dat japanse gebakje erachter..
die fladdert wel mee.. |
|
||||
|
||||
Quote:
toyota mr2