|
|||
|
|||
16V Onderblok te koop, 8v onderblok en meer
Ik heb nog een aantal onderdelen liggen welke weg kunnen:
Een goed 16v onderblok (PL). (Met dit blok vulde ik slechts de olie bij tijdens een jaarlijkse beurt). 250 Euro Enkele aanbouwdelen van het 16v onderblok (dynamo, waterpomp, snaren, etc etc) ..? Een onderblok van een 2.0 liter 8v (ADY, eventueel met kop te leveren) 200 Euro (Vorige eigenaar heeft het uitgebouwd, moet slechts 60.000 km op staan) 200 voor alleen onderblok, 300 incl kop en nieuwe DB-riem. Harde afwatering golf 2 (tussen ruit en schutbord) ter vervanging van de zachte snel afscheurbare versie. 25 Euro Onderlip van een golf 2 g60 bumper (Niet verkleurd!!!) 20 Euro Af te halen in Rotterdam, kleinere onderdelen kunnen verstuurd worden. Voor een snelle reactie kan je het beste mailen: Bjornvanderwilt@gmail.com Groet, |
|
||||
|
||||
Quote:
Is de onderlip de welbekende ''Dikke'' ondelip...? Anders wel interesse.
|
|||
|
|||
Jep dat is de dikke onderlip.
|
|
||||
|
||||
Waar komt een aDY motor uit?
Is dit een Hoog of laag onderblok? Wat is de compressie verhouding? Wat is standaard het vermogen? gr Maikel |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat afwaterding, mail me aub even een foto als je wilt op johanlobbes@hotmail.com
Vast bedankt! Johan |
|
||||
|
||||
je hebt pb.
zou graag morgen komen kijken voor het 2.0 8v onderblok. Mail of sms je nummer a.u.b. . Mijn nummer 06 24530057 |
|
|||
|
|||
Verder heb ik nog een hoop bouwdelen voor het interieur van een golf 2 liggen.
Voor de stijlen heb ik nog zwartekunstof bekleding, de bakken van het dashbord en het omhulsel bij het stoel. 20 euro voor alle onderdelen. Bij interesse Mailen. Bjornvanderwilt@gmail.com Gr Bjorn |
|
|||
|
|||
*up*
|