|
||||
|
||||
omboren trommels en schijven/naven jetta 2
Is dat bij een jetta 2 ook mogelijk om trommels en voornaven om te boren naar 5x100? Zo ja wie doet dat en waar kan je dat doen?
|
|
||||
|
||||
is het misschien niet handiger om de velgen om te laten boren ?? denk dat je zo wel veel problemen op je hals haalt.
anders gaten oplassen en opnieuw boren.
|
||||
|
||||
gewoon golf 3 spullen monteren
|
|
||||
|
||||
ja ehhh hoe?
|
|
|||
|
|||
Omboren is mogelijk...
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja en wat moet er dan gebeuren of eerder gezegd hoe en met welke spullen |
|
||||
|
||||
vr6/golf 3 gti fusees monteren plus schijven en klauwen, achter kun je meen ik (wanneer je al schijven hebt) gewoon remschijven van een golf 3 gti/vr6 monteren. Als er nu trommels opzitten moet je hem ombouwen naar schijven.
|
||||
|
||||
ja ik heb nu trommels en het is een 1300 dus ben van mening dat vr6 remmen ook beetje overkill is. Maar het omboren heeft iemand daar ervaring mee en wat heb ik daar voor nodig?
|
|
||||
|
||||
Ik zou het in iedergeval niet ff met een boormachine doen maar
iemand naar laten kijken wie er verstand van heeft, het zijn wel je wielen wie eraan hangen en als je ze straks niet 100% recht geboort hebt dan zit je te stuiteren in je auto..(hoogteslag) |
|
||||
|
||||
ja dat snap ik maar daarom wil ff weten wat er allemaal moet gebeuren of ik misschien bepaalde dingen zo kan kopen of dat iemand het voor een bepaald bedrag kan doen....
|
|
||||
|
||||
alles demonteren... dus naven en schijven trommels.
nodig zijn... 2 nieuwe voorwiel lagers.!! verder goed gereedschap kosten... zal rond de 150euro zitten... omboren en draadtappen. gr bauke
|
|||
|
|||
Vr6 fusee krijg je voor alleen op G60 aandrijfassen gemonteerd... dus volg de tip van Bauke.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je wel eens gehoord van centrering?? ,wij boren alles om en hebben nog nooit last gehad,maar als je om kan bouwen naar vr6 moet je dat zeker doen. Boren is leuk als het om een vreemde steek gaat. |
|
||||
|
||||
Ik heb al in een andere topic over omboren/ombouwen een topic geplaats. Maar hier ook nog ff. Is het mogelijk om op een golf 3 1600cc smallblock. Een compleet gti remsysteem te plaatsen? Dus alle naven op 5X100! Past een 5x100 GTi voornaaf op een smallblock aandrijfas?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem. Er worden 4 gaten bij geboord en getapt. Een origineel gat blijft in gebruik. Het kost je wel twee wiellagers voor. Het voordeel is dat je dus evengoed 4x100 en 5x100 velgen kunt gebruiken. Je kunt me altijd pm-en.