|
|||
|
|||
hulp gevraagd bij edition blue
heey vw mensen
graag zou ik jullie mening willen mijn golf mk2 edition blue staat te koop maar nu wil dat niet zo vlotte omdat er een paar gebreken aan zijn die gemaakt moeten worden zoals koppeling die er wel nieuw bij zit en er is laats ingebroken dus kleine inbraakschade aan de deur en er is laats een stuk glas me band binnengedrongen en nu moet ik dus weer opzoek naar een setje banden voor achter nu had ik het idee om de auto mischien helemaal uit elkaar te halen en in onderdelen te verkopen wat is jullie mening hierbij nog een foto van de auto groeten daniel |
|
||||
|
||||
om de auto om deze kleine dingetjes in onderdelen te verkopen vind ik wel heel makkelijk en zonde
|
|||
|
|||
jah dat is mijn mening ook maar de verkoop wil ook niet echt vlotten
groeten daniel nog ff een pic |
|
|||
|
|||
er zit nu ook de originele grill in met dubbele lampen en rode bies
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon het koppelingentje (laten) vervangen.
Schade bijwerken. en een paar bandjes eromheen gooien. Zonde om zon auto te slopen voor onderdelen. Waarom gaat ie weg als ik vragen mag...?
|
||||
|
||||
Zorg in ieder geval dat je de koppeling maakt of laat maken. Een slecht werkende koppeling is wel een punt waarover veel potentiële kopers vallen. De inbruikschade wordt lastiger, zoveel mogelijk proberen te herstellen zou ik zeggen.
Voor een setje achterbanden kun je ook een gebruikt setje bij de plaatselijke bandenboer halen. Kost niet zo veel. Succes |
|
|||
|
|||
Voor een paar honderd euro kan je de koppeling en 2 gebruikte banden laten monteren.
Wil het eventueel ook wel voor je doen. Voor 300 euro maak ik het wel voor je . De inbraakschade valt vaak nog wel bij te werken, kan ik eventueel ook wel voor je doen. Tuurlijk blijf je het zien, maar zal zeker een stuk netter zijn. bij intresse Pm je maar even. Ps. wat vraag je voor de auto? |
|
|||
|
|||
hoe duur gaat die auto weg als je hem weg doet????
en als je hem weg gaat doen kun je ook anti inbraak plaatjes erop doen eerst goed behandelen dat hij niet verder roest |
|
|||
|
|||
jezus man zie nu pas datum (newbee zegt genoeg)
|