|
||||
|
||||
25 t/m 28 Mei 2007, 20e VW Nationals (Frankrijk)
Quote:
Nog ver weg, maar de 20e VW Nationals zitten er weer aan te komen, en wel eind Mei 2007. Helaas niet het weekend van hemelvaart (17 t/m 20 Mei), maar het weekend erna. Maandag 28 Mei is echter wel weer 2e Pinksterdag, dus je kan rustig aan terugrijden. Lokatie is gewoon net als voorgaande jaren, in Thenay "circuits du val de loir", tussen Blois en Tours, zo'n 175km onder Parijs. 3 weken ná de Nats is Budel, weekend daarna Bad Camberg en weer het weekend daarna is de Bug Inn .. 2007 gaat druk worden .. Foto's van voorgaande jaren; 17e VW Nationals, 2004 18e VW Nationals, 2005 19e VW Nationals, 2006
Last edited by Area51 : 06-12-2006 at 16:04. |
|
||||
|
||||
Post van Wolf
Hé hoi haaaaii,
als ik niet op de wereld zeeen te vinden ben, dan ben ik zeker van de partij, maar daar had je vast niet aan getwijfeld. Gaan we weer naar de zelfde camping? Vonden mijn meiden ook wel leuk. Okidoki, ik ga je spreken. Groeten vanuit Denemarken.
|
||||
|
||||
genoteerd op www.vwteampg.nl forum
|
|
||||
|
||||
Zo, krijg net deze per mail binnen, en er is een website on line !!
www.vw-nats.com ... nog een kleine 10 weekjes te gaan !! Voor de mensen die willen reserveren bij een camping in de buurt .. ze spreken Nederlands. Camping La Grande Tortue
Last edited by Area51 : 14-03-2007 at 10:52. |
|
||||
|
||||
Nog 8 weekjes, en 2 dagen te gaan !!
|
||||
|
||||
Nog 6 weken te gaan ..
|
||||
|
||||
Ik kijk er al naar uit!! Beproeving met de ovaal! Ik heb hem nog niet zo lang en nog niet veel mee gereden. Wel gaaf! voor overige fotoos zie: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZEU8CEP8
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Whieej ik ga er ook heen
|
||||
|
||||
Nog 3 dagen te gaan !!
(Volks)Wouter belde net om 08:15 .. hij en Miranda zijn vanmorgen al op La Grande Tortue aangekomen. Ze zijn gisteravond om 23:00 gaan rijden (lullig dat hij niet ff vóór die tijd een bakkie is komen halen ), en bij opening van het hek om 08:00 mochten ze het terrein op. Ze hebben vannacht zonder problemen door kunnen rijden, en z'n bus -nu met rembekrachtiging- remt als een dolle !!
|
||||
|
||||
Quote:
Beter, ben benieuwd naar de pics! |
|
||||
|
||||
yep foto'sssssssssssssss