|
|||
|
|||
mijn cabrio van '79, met G60
hallo allemaal ik ben Michaël, en kom uit België, ik ben eigenaar van een zoals de titel het zegt, een cabrio van '79.
ik ben er al enkele jaren aan bezig, ik ben niet van de rapste hé ik heb de cabrio volledig gedemonteerd, en vervolgens naar mijn eigen smaak terug opgebouwd, ik kies meestal niet voor de gemakkelijkste weg, en daarom duurt het meestal een tijdje voor alles in orde komt, zo heb ik zelf elektr. ramen geplaatst, zowel vooraan, als achteraan, ook centrale vergrendeling, bumpers van een mk2, witte achterlichten waar ik zelf led verlichting in gemaakt heb, enz. nu momenteel is Jeroen van Bolku tuning, een G60 motor in mijn golfje aan het lepelen, daar zullen ook de nodige aanpassingen aan gedaan worden. ik sta met mijn project op golfcabrio.com, en zit momenteel aan 34 pag., en dit met allemaal foto's en uitleg,ik ga hier dus niet alle foto's gaan plaatsen, want dit zou echt te veel werk zijn wel ga ik hier de link plaatsen naar mijn project op golfcabrio.com ik zal ook hier een paar foto's plaatsen, van het begin tot hoe hij er nu bij staat, dan kan je uzelf een idee geven hoe hij er uit ziet. en laat uw bevindingen hier maar achter dan, hopelijk veel lees, en kijk plezier hij is zeker nog niet af hoor, dus er worden regelmatig nieuwe foto's bij gezet op de forum, dus ik zou zeggen blijven volgen hé hier is ook de link naar mijn project: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?t=1205 Last edited by mk1lowdriver : 24-04-2007 at 10:57. Reason: G60 |
|
||||
|
||||
Grondig aangepakt die cabby!
I like! |
|
||||
|
||||
Mooi en grondig aangepakt !!!!!
Ik blijf je volgen ;-) |
|
|||
|
|||
hehe welkom hier MK1 Lowdriver.
Dit is echt een heeeeel handig ventje, absoluut de moeite waard om eens helemaal te bekijken. Alleen die 34 pagina's , neem wel even de tijd. Ik volg het al een jaartje ofzo, en er staan echt leuke, mooie dingen tussen Michael |
|
||||
|
||||
leuk een cabrio g60..met getande riem ook.. hmm mis de mijn soms wel..maar ook weer niet
|
||||
|
||||
grote verbetering
|
|
||||
|
||||
Errug netjes zo...
Vooral die wielen staan heel goed!
|
|||
|
|||
update, de schakelbak en de motor zijn gespoten nu.
de schakelbak de motor |
|
||||
|
||||
goed bezig zeg
maar hoe kom je op de kleur..... |
|
|||
|
|||
Quote:
wel er komen SAMCO buizen op te zitten, en ik heb de kleur laten na maken van die SAMCO buizen, zodat alles mooi dezelfde kleur krijgt, ook worden er bepaalde delen in het grijs gespoten, ik heb een foto hoe het er zal komen uit te zien, op de foto is het wel een 16V, maar de mijne is een 8V. hier de foto's hoe het ongeveer zal komen. |
|
||||
|
||||
ik snap het ineens helemaal
PRACHTIG!!!! |
|
||||
|
||||
Hele mooie cabrio! Zal je golfcabrio.com pagina binnenkort eens doorkijken!
|
|
|||
|
|||
vandaag ben ik en mijn vriendin richting Angeren gereden, om nog het een en ander te bespreken met Jeroen, en zoals beloofd heb ik ook een paar foto's genomen, en blijkbaar ben ik niet de enige die foto's genomen heeft, want op de terug weg hebben ze een foto genomen van mij
ik had ze nog net zien staan, en had nog juist de 140 km/u op de teller staan, gelukkig want ik was juist goed op gang gekomen. maar zoals beloofd hier de spypic's. hier eerst 2 foto's van het vliegwiel dat nu nog ongeveer 6 kg weegt. hier een foto van het verstelbaar nokkenas tandwiel. de gegevens van de nieuwe nokkenas. de nokkenas zelf. ook de metertjes zijn binnen gekomen, deze zijn gewoon zwart als het contact niet op staat. en zo heb ik er 6. ook van de schakelbak en de motor heb ik nog een foto genomen, dit is echt schitterend werk hoor ook heb ik een foto genomen van een stukje SAMCO buis die er zal op komen te zitten, hier zie je dat de kleur van de motor juist hetzelfde is. en nu weet ik wat Jeroen bedoelde met de andere plannen met de G-lader, maar dat ga ik hier nog niet verklappen |
|
|||
|
|||
zo, ik heb mij juist eens wat bezig gehouden met het maken van mijn nieuwe nr. plaat verlichting.
het is nog niet af maar ik laat hier al eens zien wat ik ervan gemaakt heb. de originele verlichting zal terug gebruikt worden, dus vanbuiten zal je geen verschil zien. dit is de binnenkant van het lichtje. dan heb ik een dun plaatje aluminium gebruikt om de basis van de ledjes te vormen, hier moet het plaatje zo maken dat de ledjes onder een bepaalde hoek zullen gaan schijnen op de nr. plaat hier is het in het lichtje gemonteerd, de 2 pijlen tonen aan waar de ledjes zullen komen te zitten. volgende keer zullen de ledjes gemonteerd zitten, en zullen ze branden |
|
|||
|
|||
vandaag heb ik nog een beetje verder gedaan aan de nr. plaat verlichting, en ik moet zeggen het resultaat mag er zijn vindt ik.
het is wel niet zo gemakkelijk om lichten vast te leggen op foto, ze zien er altijd anders uit dan in het echt, maar ik zal hier toch proberen van het verschil te laten zien eerst heb ik de 2 ledjes in de houder gemaakt. dan heb ik zowel het originele als het nieuwe lichtje gemonteerd, voor alle duidelijkheid, het linkse lichtje is het originele hier eens het lichtje van dichtbij getrokken. en hier nog een paar foto's van het resultaat, als je er bij staat, zie je duidelijk dat het 2 ledjes zijn, wel een leuk zicht hoor zoals ik al gezegd heb is het niet zo gemakkelijk om een lichtje op foto vast te leggen, hopelijk kan je het hier een beetje zien |
|
|||
|
|||
ja de kleur komt zo over, het zijn witte leds, maar in vergelijking met de originele verlichting lijkt dat nu wel een beetje blauw
|
|
|||
|
|||
jeroen van BOLKU tuning heeft mij terug een update bezorgd, en bij deze laat ik die hier ook zien.
tekst en uitleg komt dus ook van hem Vanavond maar weer eens ff foto's gemaakt..... De voorste spatbordranden; ik heb ze aangepast op de 9j x 16 inch velgen omdat deze aanliepen: Welke randen???? Ik heb weer een hoop onderdelen gestraald en gespoten, eerst in de washprimer en daarna in kleur..........dit keer matzwart... Matzwart rules.. De cabbie is inmiddels ook ontdaan van vrijwel alle onderdelen zoals motor, bak, draagarmen, remmen enz... Ik heb het front aangepast zodat de grote interkoeler straks lekker veel rijwind krijgt: |
|
||||
|
||||
Vette shit
|
|
|||
|
|||
ja nu kan het grote werk beginnen hé
|