|
||||
|
||||
Karmann voor de vrouw
ff wat foto's van de nieuwste fam. aanwinst
De Karmann die voor de vrouw gaat worden Nadat hij eest van alle slechte (lees roestige) delen wordt ontdaan gaat hij ook een mooi oririneel kleurtje gaan krijgen Hij is momenteel nog MINTGROEN http://www.mijnalbum.nl/Foto=QQIEZ6Q7 http://www.mijnalbum.nl/Foto=3ZXZ8H3M http://www.mijnalbum.nl/Foto=UU67M3NJ Last edited by airhead : 28-11-2006 at 00:43. |
|
||||
|
||||
Die kleur moet je behouden!
Mintgroen past prima bij die auto, en zeker in combinatie met dat lichte interieur. Mooie kar man!
|
||||
|
||||
Wat is dat toch met vrouwen en Karmann's.
Ziet er verders leuk uit.. succes ermee
|
||||
|
||||
Quote:
Zou werd de KG vroeger ook vermarkt! 'k zal 't mijn broer niet vertellen. Hopen dat ie 't zelf niet leest....
|
||||
|
||||
Het is idd het eerste wat mijn ouders van een KG herinneren.... vrouwenautootje
|
||||
|
||||
maar ik vertel het mijn broer wel, haha
|
|
||||
|
||||
Quote:
Noop die kleur moet er echt af !!!!!!!!!! Man als ik de straat in kom rijden valt tie elke keer weer VEEEEEEL te veel op Hij krijgt waarschijnlijk een mooi (oud) grijze kleur Dan lijkt hij zeker nog weer wat ouder dan met deze flitsende MINTGROENE kleur Als hij van mij zou zijn (lees blijven) dan ging hij in de rode primer en met zijn buik op de grond |
|
||||
|
||||
Zelfs in 't echt is het een ehh...pittig kleurtje
|
||||
|
||||
Hans,
ik zeg met zijn bek op de grond en primerrood Seeya
|
||||
|
||||
europese met amerikaanse achterlichten of een amerikaanse met europese bumpers?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee deze gaat naar de vrouw (dan mag ik er weer eentje bij) Is toch kicken als de vrouw ook een dikke oldie rijd ROLlen.kan.nogLATER Hans |
|
||||
|
||||
Quote:
In het echie valt tie wel erg tegen he Stijn Misschien krijgt tie ook wel een mooie oude 2007 kleur |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee een amerikaanse met europese bumpers! Hier zou niemand met een beetje kleuren kennis hem deze kleur durven spuiten |
|
||||
|
||||
uhhhhh....toch ff met de roller erover of zo....of laten zakken misschien dat het dan wel kan...oeps
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nooop nix rollen hij moet weer helemaal netjes worden en ook niet zakken(hmmmmm) Maarja hij moet ook voor de vrouw worden en dan ook weer een lekker oud kleurtje krijgen NIX MIS MEE voor de vrouw dan he |
|
||||
|
||||
Quote:
Euhm mijn vrouw is ook dol op een karmann, ik weet het ook niet maar op een of andere manier hebben vrouwen nogal een zwak voor de Karmann. Waarschijnlijk omdat het model zo erg leuk is....
|
|||
|
|||
ik zit nog ff te twijfelen hans.zou 'm inderdaad zowiezo droppen lijkt wel een rodeo man geintje.
c-ya issy |
|
||||
|
||||
hoi hans,
mooie karmann hoor, ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt heb jij misschien een close-up foto van je plaat bij de accu? de mijne is namelijk een beetje roestig zoals de erest en ik wil m zo origineel mogelijk namaken. is deze auto toevallig ook van bouwjaar type 68? groeten j-p |