|
|||
|
|||
Wat vinden jullie van mijne 6N tot nu toe?
|
|
|||
|
|||
oej, niet gelukt, is er iemand die mij kan helpen met foto's plaatsen?
|
|
||||
|
||||
gewoon de links van de foto.. moet wel lukken dan denk ik.. we knippen en plakken zelf wel even dan.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hij is.... erg zilver
|
|||
|
|||
Zo ziet hij er op deze moment uit. Deze winter wordt er verder aan het interieur gewerkt. Nu steken er zwarte lederen Recaro's uit de Golf4 GTI in, zonder achterbank en met gepolierde rolbeugel met kruis in alu van Wiechers. Deze winter komt er ook een Golf4 Recaro achterbank in die ook overtrokken wordt in zwart leder en aangepast aan de rolbeugel. En ook de zijpanelen en het dashbord worden overtrokken in zwart vw-leder. Sommige delen van het interieur zijn al gespoten in koetswerkkleur.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vind het een super strakke bak
|
|
||||
|
||||
Heel erg mooi !!
minpuntje voor de handgrepen....... Ben ook geen voorstander van witte achterlichten, maar op zilver kan het nog....
|
|||
|
|||
Die velgen!!! Top!! (oh ja heb ze zelf ook liggen gheghe)
Verder een mooie wagen alleen vind ik de achterste schermen niet mooi bewerkt. De rand is te scherp/strak en dat oogt niet op een ronde/bolle 6n maar das mijn mening. Weet niet of de voorste schermen ook onderhanden zijn genomen maar die hebben de dike rand nog en dat oogt mooier/meer solide.
|
|||
|
|||
Zeer strakke Polo, netjes man
|
|
||||
|
||||
Vind alleen die neus nog iets missen... kan alleen niet echt zeggen hoe of wat maar ut is net niet af....
|
|||
|
|||
Bedankt voor de commentaar!
Wat er nog gaat veranderen aan de neus is dat de ruitewissersproeiers gaan verdwijnen... |
|
||||
|
||||
Super gewoon. Er zijn dus ook nog belgen met smaak. Kijk ook eens op www.vwpolo.nl
Arjan |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie site! |
|
|||
|
|||
Erg strakke Polo.
Volgens mij heb ik hem deze zomer op de meeting in Ranst (be) gezien.
|
|||
|
|||
Zou goed kunnen. Daar ben ik naartoe geweest!
|
|
|||
|
|||
Quote:
wat denkt ge...??