|
|||
|
|||
orange polo
hallo mensen kom hier ook maar eens kijken hier wat foto's van mijn polo
ben al aktief op het vw polo club holland forum (vwpolo.nl) en het 86c register heb er sinds kort ook een jetta 1 bij en om wat info over dat apparaat in te winnen ben ik hier terecht gekomen maar dat is mijn daly en mijn polo mijn show car staat veel op de plaing voor de polo maarja tijd en geld zijn een beetje het probleem dus voorlopig onderdelen verzamelen ben nog op zoek naar een gk onderblok! wat foto's van de polo zn styling zal jullie ook wel op de hoogte houden van mijn voorderingen deze winter ! |
|
||||
|
||||
Dat verbrede staal staat erg goed zeg
|
||||
|
||||
Mooi project
|
|
||||
|
||||
zeer mooie polo, veel succes en plezier ermee. Blijf het project volgen
|
|
||||
|
||||
Ziet er lekker uit!
Maar goed dat die booskijker eraf is |
|
||||
|
||||
Had deze polo zien staan tijdens de meeting in oss (vorig jaar). Echt een strakke kar met super vette muziek erin!
Ga zo door! |
|
|||
|
|||
Wat voor velgen komen er onder die jetta?
|
||||
|
||||
Mooie polo zo zie je ze niet vaak
|
||||
|
||||
Blijft een lekkere polo hoor Jos
|
||||
|
||||
Stoere Polo. Mijn eerste auto was ook zo'n coupe, dus die dingen blijf ik leuk vinden.
Als ik naar je kenteken kijk zou ik een G40 blok erin verwachten
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik jouw polootje op de mivw meet gezien kan dat??
EDIT: Jk heeft em zelfs met m'n schatje op de foto gezet |
|
|||
|
|||
wat meer info over de polo
de motor: onderblok 13 MH compressie verhouding standaard gelaten kop bewerkt by spot tuning spagetie tenzet 4>1 nokke stok catcams 280 verstlbaar nokke as tand wiel 38 mm honda cbr 900 cabrateurs olie koeler olie temp meter /olie druk meter 1.3 4bak (kapot) plannen met de motor 1.3 gk ondeblok zo hoog mogelijke compressie verhouding verlicht vliegwiel 5 bak carter pan met schotten 4>2>1 spagetie motor levert nu 86pk bij 104 nm op de bak en op de wielen 72pk bij 87nm verder staan er de een kooi klaar kuistoelen graku 13" 3 delige comp velgen 2x8j en2x6j zoek nog randen on de 6j ers breder te maken!! deze hebben nog wat aandacht nodig verder is de polo met supper sport verlaagt 80/70 veren/demepers rijd erg lekker en stug!! wil er binne ongeveer alles uit gaan gooien en dan de kooi er in en de kuipjes en verders niet veel! verders bedankt voor de goede reakties!! hou jullie op de hoogten van voorderingen mvg jos |
|
|||
|
|||
hier nog wat foto's van mijn velgen die ik van de winter eens mooi kan gaan polijsten
weet er iemand nog 7,8of9j randen te koop toevallig |
|
||||
|
||||
Gave velgjes!
Zullen er goed onder staan denk ik! |
|
||||
|
||||
mooie velgjes
graku zeker? plannen klinken goed enkel dat zwart in motorruimte vind k minder word dit nog veranderd?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je die van Tomkraft gekocht?? Mooie wielen, hoe breed zijn ze nu? Ik neem aan dat je ze 7/8/9j wil maken en niet zulke randen zoekt om ze 8 inch breder te maken
|
|||
|
|||
ik heb ze gekocht van een jongen met een polo 6n van het polo forum
wil inderdaat neet 7,8of 9 j toe het zijn ook idd graku velgen zit in iedergeval werk genoeg aan onder de motor kap blijft het matzwart hier door geeft dit een lekker contrast met het oranje verder wil ik in de kerst vakantie een begin gaan maken aan de inouw van de kooi en dergelijken!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar hoe breed zijn ze nu?
|
|||
|
|||
2x6j 2x8j 13inch
|
|
||||
|
||||
Mooie polo,en stoere wieltjes. voor die randen kan je miss Sixpack eens vragen.