#1
|
||||
|
||||
Pierburg 2e carb
Hallo mede vwers,
Heb een klein probleempje.. Mijn mkII houdt gigantisch in, zo erg dat je bijna niet vooruit komt... Maar het is alleen onder de 4000 toeren Het gaat om een. 1.6 motorcode rf Nou heb ik laatst mijn co afgesteld. maar zag ook een zwart ''Vaciuum'' boxje voor mijn carb zitten waar je ook aan kan draaien... kan iemand mij vertellen waar deze voor dient. want denk dat daar mijn probleem vandaan komt... Alvast Thnx Greetz Bertus_01
__________________
>>> Audi A4 Cabrio <<< >>> Golf IV Cabrio <<< >>> Golf II 1.3 NZ <<< Last edited by Bertus_01 : 20-11-2006 at 21:26. |
#2
|
||||
|
||||
Oww zie nu dat er al topic is geopent...
over dezelfde motor en auto..... Maar hij heeft geen probleempje... Dus me vraag blijft
__________________
>>> Audi A4 Cabrio <<< >>> Golf IV Cabrio <<< >>> Golf II 1.3 NZ <<< |
#3
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je daar de slag van de chokeklep mee stellen voor als je gas geeft bij koude motor.
Volgens mij zitten je sproeiers gewoon dicht. Even het deksel lichten en alles even doorblazen. Ik heb 2 keer achter elkaar versopte sproeiers gehad. Kijk ook even het rubber na op je spruitstuk. |
#4
|
||||
|
||||
Rubber is goed en heb me hele carb laatst doorgespoten en schoongemaakt....
toch maar ffe goed kijken dan...van de week
__________________
>>> Audi A4 Cabrio <<< >>> Golf IV Cabrio <<< >>> Golf II 1.3 NZ <<< |
#5
|
||||
|
||||
Ook ik had afgelopen weken problemen met mijn 2e2 carb. Auto choke was kapot. De + in de behuizing lag los. Dan loopt ie koud als een trekker...
Wat je kan proberen is www.google.nl, 2e2 carb en alles lezen wat je tegenkomt. Er staan echt een hele hoop goede tips om vele onderdelen op je carb te testen. Moeilijk is het niet, staat vaak ik lekentaal uitgelegd. Zelfs is snapte het Vacuumpotje voorop kan je testen door bijv. beide slangetjes eraf te halen. De stift erachter in te drukken, vingers op de gaatjes en dan zou de stift ingedrukt moeten blijven, anders vacuum lek. 1 Tip: Ga niet iets lopen afstellen voordat je weet of er niet iets kapot is. Want hij liep daarvoor wel goed neem ik aan. Instellingen verspringen niet zomaar er gaan alleen maar dingen kapot. Succes! |
#6
|
||||
|
||||
Nou probleem is gedeeltelijk verholpen...
Carb is afgesteld en rijd weer ''goed'' Maar me wasthermostaat is naar de maan... Dus moet even vervangen worden. Bedankt voor de reply's
__________________
>>> Audi A4 Cabrio <<< >>> Golf IV Cabrio <<< >>> Golf II 1.3 NZ <<< |
#7
|
||||
|
||||
Nu weer ongeveer dezelfde vraag
Heb een andere 2e carb in bezit. Maar ik wil graag weten of iemand weet hoeveer(fabrieks) de pull-down box uitgedraaid moet worden??? Of moet dit ''wiel'' helemaal dicht staan?(nummer 2 op de foto) Hoop dat iemand het weet. Kan het nergens vinden Ffe een foto. En wie weet er een bedrijf/persoon dat carburateurtjes reviseerd en afsteld??
__________________
>>> Audi A4 Cabrio <<< >>> Golf IV Cabrio <<< >>> Golf II 1.3 NZ <<< Last edited by Bertus_01 : 02-12-2006 at 00:19. |