#1
|
|||
|
|||
probleem uitvallen motor, GTI ev-blok
Van de 1 op de andere dag houd mn gti er mee op als ik de koppeling intrap.
hij zakt dan 700 toeren en valt dan uit, blijft dus niet mooi stationair lopen. ik kan hem dan wel wat hoger afstellen maar dat wil ik liever niet. denk zelf dat het een vacuumslangetje is, zal vanavond even kijken maar wat denken jullie?
__________________
LEEF en laten LEVEN
|
#2
|
|||
|
|||
niemand?
__________________
LEEF en laten LEVEN
|
#3
|
|||
|
|||
hmmmm, heel veel van dat soort problemen kunnen ook komen door de Blauwe water temperatur sensor.
Ook moeite met aanslaan toevallig? suc6 Patrick
__________________
VW Golf Country 1P 72kw Syncro |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
700 toeren is al veel te laag voor stationair, een EV moet ruim 900 draaien.... Het kan vervuiling zijn van je stationair afstelschroef...of de regelschuif in de brandstofverdeler (spinnenkop) gaat stroef... Het heeft zeker NIKS te maken met de "blauwe" sensor.....die werkt alleen in de warmdraaifase van de motor... Last edited by Fred : 22-11-2006 at 10:09. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Denk niet dat je die niet gaat vinden op een EV Controleer de draden van de warmdraairegelaar eens of de warmdraairegelaar zelf. Of wat FRED vertelt van de luchtweger |
#6
|
|||
|
|||
oeps, hehehe....je zou bijna denken dat ik blond ben hihihi...ben ik echt niet...serieus hoor!
__________________
VW Golf Country 1P 72kw Syncro |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Kleurenblinden zien alles in het blauw Hij zal die anders gekleurde switch wel bedoelen....van dat ik blauw al tussen haakjes zette |