#1
|
|||
|
|||
problemen met benzine toevoer?
Hoi
Pas geleden de druk van de benzineregelaar netjes op 2 bar afgesteld zoals bescheven voor een type 3 injectie van 1971, echter nu valt hij na een stukje rijden uit ( na +/- 5 min. ), als ik dan stil sta en start hem gelijk weer is dit geen probleem gelijk rijden maar weer , en dan na een tijdje valt hij weer uit net of hij benzine tekort komt , kan dit komen doordat de benzineregelaar kapot is gegaan tijdens het afstellen ? zodat hij na een tijdje te weinig benzine krijgt , dus als het ware de druk wel goed is maar de doorstroming ( aantal ltr /min. benzine ) te weinig is, de benzinepomp bromt ook meer dan dat hij gedaan heeft , het lijkt erop dat deze zijn druk niet kwijt kan. mochten er nog andere mogelijkheden zijn of tips om te zoeken naar het probleem hoor ik er graag van Urbi |
#2
|
|||
|
|||
benzine druk valt weg
probleem is opgelost , er zat een verkeerd benzinefilter in , voor injectie moet je er een hebben met minder weerstand en dus niet z0'n leuk verchroomd filter wat je uit elkaar kan draaien
BEDANKT VOOR ALLE REAKTIES OP DEZE POST DIE IEDEREEN GEGEVEN HEEFT !!! Urbi |
#3
|
||||
|
||||
sarcasme of IM
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je maar net achter komen. Voor hetzelfde geld ben je aan het klooien met verschillende pompen en drukregelaars |
#5
|
|||
|
|||
't was inderdaad sarcasme , ik denk dat het een beetje aan het doodbloeden is dit forum voor type 3 's.
Nou dat klooien met pompen en drukregelaars heb ik ook gedaan , vandaar dat ik deze message geplaatst had voor een ieder die niet zoeken wil Urbi Last edited by typetje3 : 14-05-2007 at 12:57. |