#1
|
||||
|
||||
schroefset polo 86c 200 euro
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#2
|
||||
|
||||
Huh hoezo 200 euro???
Stond er sofort kaufen bij??? Want nu niet meer namelijk, ik hoor nog wel eens dat Jamex troep is?? Zijn bij deze set de stuurfusees ook lager gezet?? zit namelijk dit rare verbandje om.. **edit** ja dus zie mijn voorpoot: toch maar eens in de gaten houden...
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
Last edited by Berserker : 17-11-2006 at 11:43. |
#3
|
||||
|
||||
was sofort kaufen
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#4
|
||||
|
||||
Jup, stond vanmorgen nog voor 200 eur 'sofort kaufen' bij.
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#5
|
||||
|
||||
deze setje waren uit het pre jamex gebeuren toen het nog een beetje goed was..
daarna zijn ze richting faillisement gegaan en als de bekende jamex teruggekomen en toen weer failliet en inmiddels onder ik meen raceland weer onder de bevolking
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#6
|
||||
|
||||
Nouja t gaat vooral om de poot, schokbrekers blijven uitwisselbare patronen, dus als je er andere rebound dempers inzet van ongeveer dezelfde laagte als jij wil gaan, dan maakt t geen fuck uit of ze lek zijn ofniet...
veren zou je ook gewoon mee kunnen experimenteren, maar de schroefdraad en verlaagde fusee is interessant... Alhoewel deze wel hardheidinstelbaar zijn.. maar wat ik niet snap is wrm ie hier soort verpakpapier heeft opgezet.. zal de poot misschien lekker bij de lasnaad???
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
Dat "verpakkingspapier " is een sticker met daarop de instructie om de hardheid te verstellen.
Last edited by Boudewijn : 17-11-2006 at 13:14. |
#8
|
||||
|
||||
De slechte naam van Jamex is vooral ontstaan door de kwaliteit van het chroom molbydeen verenstaal. Er moest steeds goedkoper geproduceerd worden. Dat zul je dus ergens in merken. De apparaten stonden er al dus dan het materiaal maar goedkoper en uiteindelijk dus ook slechter. Dempers zijn het probleem niet bij Jamex. De merknaam is door iemand anders overgekocht, die zit in België. Jamex bestaat dus niet echt meer. Raceland is zeker niet de nieuwe eigenaar van Jamex.
Mocht je dus iets hebben van Jamex waar theoretisch gezien de leeftijd nog garantie op zit kun je die nergens meer verhalen. De schroefveren die hierbij zitten zullen volgens mij van prima kwaliteit zijn. Mochten ze stugger moeten of breken weet ik nog wel een adresje. Maar dat van dat pakpapier snap ik ook niet. |
#9
|
||||
|
||||
eigenaar raceland gesproken in reifnitz worthersee in 2003.. personeel en stockproducten van jamex overgenomen.. naam is doorgezet door een belg.. bedrijfsovername door raceland.
punt
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
||||
|
||||
Nee zo zit het echt niet, heb stage gelopen bij een bedrijf in Nederland, die had wel dozen liggen waar Raceland op stond inderdaad. Bedrijf waar ik liep leverde dus aan Raceland. Maar wil er wel meer over zeggen maar dat mag ik niet.
Maar zo zit de vork nu in 2006 niet meer in de steel en toen ook niet in 2003. |
#11
|
||||
|
||||
apart verhaal dus..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#12
|
||||
|
||||
Zeker maar zeg nu zelf, zou jij trots vertellen: "de veren die ik verkoop zijn van het Nederlandse Jamex" ? Ik niet, geen gek die ze koopt gezien de geweldige kwaliteit aan het eind van het "verhaal".
Maar deze set is gewoon goed lijkt me. Patronen kun je zo krijgen, die veren ook wel. |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie nu ook opeens de naam Jamex staan, en iets wat op een tekening lijkt... Niet verder gekeken dan mijn neus lang is
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#14
|
||||
|
||||
Ah inderdaad, toch nog een gedeeltelijk gele veerpoot zoals de meeste vervangende dempers
Edit: Krijg je daar geen vlekken van op je beeldscherm, als je er met je neus tegenaan zit? |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je dat gelezen ? Je hebt het helaas niet over de praktijk . 13 Dempers heb ik laten vervangen in een paar jaar tijd . Allemaal garantie weliswaar maar zelf voor de montage en weer uitlijnen opdraaien . En de schroefsets waren uit dezelfde tijd . Ook teveel verhalen over gehoord .. ja uit de praktijk . Kortom : Dramex |
#16
|
||||
|
||||
Ik weet het, Jamex is nu niet meer (in Nederland tenminste). Ach de onderdelen die nu kapot zijn heb je als het goed is zo vervangen voor ander degelijk spul.
|
#17
|
||||
|
||||
De Jamex waar ik het over heb is meer dan 10 jaar terug hoor .
Wat erna kwam boeide mij niet meer vanwege het vertrouwen |
#18
|
||||
|
||||
Hij zegt in de adv en in een mailtje dit:
Das ist noch richtig gut. Die Dämpfer sind TOP. Kann man nicht rein drücken soviel Power haben die noch Normaal gezien moet je een demper toch gewoon kunnen indrukken, zodra dat niet meer lukt lijkt mij t dat deze kapot zijn... Iemands mening?
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Ik krijg die van mij al amper ingedrukt, en dat zijn gewone schokkers met verlagingsveren Als je een stugge schroefset hebt kan ik me best voorstellen dat je die niet ingedrukt krijgt.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#20
|
||||
|
||||
Hij heeft t puur over de schokbreker, dus zonder veren....
Die zou je normaal gezien gewoon moeten kunnen indrukken...
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|