|
||||
|
||||
Mijn polo G40 Genesis
Hallo vw liefhebbers ,Ik ben sinds een week geleden trotse eigenaar van een g40 genesis naar lang zoeken had ik er 1 gevonden . En nog wel in een zeer goede staat tuurlijk is er altijd wel iets zoals een krasje over de motorkap en de achterklep maar dat wordt nog verholpen . Hij is altijd met liefde onderhouden door z'n oude eigenaar.
Ik wil er nog heel veel aan gaan doen .Maar dat wordt pas na de winter. De foto's komen zo snel mogelijk, Dan hoor ik graag jullie mening Gr Joey
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 07-11-2006 at 21:59. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd, kom maar op met die foto;s.....!!!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
En welkom hier Ben wel benieuwd naar de foto's Greetz Bertus_01
|
||||
|
||||
De foto's heb ik er even nieuw op gezet,aders moest het helemaal via een andere site, Maar ze staan er weer op.
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 08-11-2006 at 18:30. |
|
||||
|
||||
Ik heb de auto deze week naar een garage gebracht voor een grote beurt .
En voor wat vernieuwingen. zoals, *Nieuwe kopellings platen *Nieuw oliefilter. *Nieuwe packingen overal in het blok. *Nieuwe Benzine filter. *wiellagers. Voor de rest is de auto helemaal toppie de Glader is nog in goede top condietsie .Om dat in de gaten te houden komen er ook een paar benodige metertjes in zoals turbodrukmeter en olietemperatuurmeter maar die laat ik netjes weg werken in 1 van de opbergruimtes maar daar komen ook nog wel foto's van .
|
||||
|
||||
Hey Joey,
Welkom en succes .. _______________ vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
Ziet er erg gaaf uit je G40, suc6 ermee.
|
||||
|
||||
veel fijne en veilige kilometers met je G40
Hij ziet dr iig tof uit |
|
||||
|
||||
Erg mooie polo en dat wil ook wel sjouwen.
|
||||
|
||||
Hey Joey, Welkom hier
Gaat helemaal goed komen met je G40 |
|
||||
|
||||
Dat staat wat beter dacht ik zo.
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 08-11-2006 at 18:31. |
|
||||
|
||||
welkom hier! weer een polo genesis erbij op het forum. ziet er goed uit. rij nu bijna 2 jaar in mijn genesis en rijd er altijd met heel veel plezier in. auto gewoon goed onderhouden en de lader niet aftrappen, ga je er nog veel plezier van hebben.
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle reactie's hoop nog veel plezier te hebben op het forum
|
||||
|
||||
hee weer een g40..
|
|||
|
|||
hej joey!
Mooie g40 man, wees er zuinig mee. _____________________ VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
De auto is er weer helemaal klaar voor .Bij de garage hadden ze ook een olie lek gevonden ze belde mij op en zijden dat het de lader was ,Maar dat was gelukkig niet het geval het was een keering Gelukkig!.voor de rest is er veel aan vernieuwt .Distriebutieriem ,Koppelingsplaaten. Koppaking...enz enz enz ,
Nu is de buiten kant aan de beurt
|
||||
|
||||
heel even offtopic: wat kost een nieuwe koppelingsplaat?
|
||||
|
||||
Mooie G40! Wat zijn je verdere plannen voor na de winter of weet je het nog niet precies?
|
|||
|
|||
ziet er heel goed uit!
Ik zie ook een onderlip van een Renault Espace? Zo 1 zoek ik al een tijdje.... Kris. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jah is een onderlip van een renault laguna . Staat zeker mooi onder de auto maar wel pas gemaakt.