|
|||
|
|||
project bora (wsee ride)
Hallo,
Aangezien mijne Golf 1 toch niet voor wsee klaar is geraakt , Ben ik maar mijne dagelijkse auto begonnen... Heb grill zonder logo gezet en de uitsparing is toegelast. motorkap in de grondlak us klep gecleaned (ondertussen ook in de grondlak) deze foto nog met logo Velgen van Audi 8 (8*17) ben ik ah polieren(met behulp van paar vrienden ) Als verlaging komt er een regelbare set van koni onder (hoogte en hardheid) en andere stabi komt eronder. zal zo snel mogelijk nieuwe foto's posten , maar de digicam ligt nog bij mijne maat.. dinsdag word alles gespoten. grtz Nandy |
|
||||
|
||||
wth, "even snel" een superauto neerzetten.. respect
|
||||
|
||||
Zeker.... ik zou er jaren over doen
|
|
||||
|
||||
Respect idd !! Ben erg benieuwd
Jou zou dat zowieso nooit lukken dennis |
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
Nandy Nandy ..
Ben benieuwd |
|
||||
|
||||
oke dan!! ben benieuwd.... en jaloers..
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
yooo,
sffs ga ik alles spuiten!! morgen nieuwe pics... grtz |
|
||||
|
||||
Gaaf hoor! ben benieuwd naar de fotos
|
|
||||
|
||||
ziet er al puik uit !
|
|
||||
|
||||
Hopelijk kome de fotows snel, kben errug benieuwd. Ziet er iig al netjes uit!
|
||||
|
||||
Shit he, ben ook benieuwd!! en dat in zon korte tijd, maarja als je t geld hebt gaat t ook een stuk sneller haha
|
|||
|
|||
yoo,
morgen ga ik dus eindelijk nieuwe foto's maken... hehe tijd dringt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
kleine update:
us klep en rode achterlichten snuitje( nog nie klaar ) en 1 velg die al blinkt grtzzzz |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit....
Tip: je moet even een foto maken van de velg in de zon... |
|
|||
|
|||
erg wijs ! petje af
|
|
||||
|
||||
de achterkant is niet helemaal mijn smaak, maar verder....
En die velgen er straks nog onder... super!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Echt super hoor, waar hebbie de klep vandaan?
|
|
|||
|
|||
heb die bij iemand in duitsland gevonden...
daar hadden we een us klep voor passat 3b break gekocht en zagen die liggen :-) ook maar meegepakt hehe |
|
||||
|
||||
Ziet der al vet strak uit. toppie