|
|||
|
|||
Golf 1 Cabrio onderdelen
Wegens aanschaf type 3 cabrio gaat mijn type 1 cabrio uit elkaar en de onderdelen gaan de verkoop in. Als het mee zit zullen diverse onderdelen vanaf volgende week beschikbaar zijn. Het betreft hier vaste prijzen.
Onderdelen zijn af te halen in Utrecht of Angeren - Linnendak blauw, inclusief zwarte binnenhemel en frame 650 euro. - Creme lederen interieur compleet 950 euro - Strakke US achterklep net gespoten kleur LK5T 275 euro - Heldere koplampen 50 euro Verkocht - Helder rood/witte achterlichten 75 euro - Grill met chromen randje (randje is niet nieuw meer) 35 euro Verkocht - Verbreed stalen velgen 8J 14" et onbekend 225 euro - Voorruit zonder band zonder schade 50 euro - Voorruit rubber met uitsparing voor chromen bies 30 euro Gereserveerd - Voorruit rubber zonder uitsparing 15 euro - Grote deurbakken 60 euro - Dashboard incl. kniebalk bekleding 2 x 50 euro p.s. - Wolfsburg deurpinnen 7,50 euro Verkocht - Trekhaak golf cabrio clipper set incl. witte clipperbumper 125 euro Gereserveerd - Stabilisator stang Raceland voorpoten 40 euro - Afdekplaten boven deurpanelen in goede staat 50 euro - Zwarte zonnekleppen 30 euro - Middenconsole met meters 60 euro Verkocht - Blauwe vloerkleed 50 euro - Clipperset bumper voor heeft barstjes en schaafplekken, van de achterbumper is de uitsparing voor de uitlaat erg breed gemaakt en de linker achterwielkast verbreder is beschadigd 125 euro Verkocht - Chassis (Linker achterflank begint aardig te rotten) met kenteken, 2H motor, groep A uitlaat, spaghettispruitstuk, schroefset inclusief alle toebehoren onder de auto en motorkap Verkocht Voor andere zaken, stuur even een pm of mail Contact kan via pm of mail Link naar de auto Last edited by NickMK1 : 15-11-2006 at 13:20. |
|
|||
|
|||
heb je fotos voor me van die clipperset, en dan vooral van de beschadegingen?
en waar is deze eventueel af te halen? |
|
|||
|
|||
Sorry, de clipperset is verkocht.
|
|
||||
|
||||
kun je me ene foto mailen van die grille aub. zijn de bevestigingspunten nog goed?
MVG franklin |
|
|||
|
|||
Tjek voor de foto's de link in het eerste postje. Laatste foto's zijn van de grille. Bevestigingspunten zijn nog ok. Er zit al wel een optie op.
|
|
||||
|
||||
zie pm, al een paar dagen geleden (lees week) een pm gestuurd. maar nog geen reactie
|
|
|||
|
|||
Ik heb je een PB gestuurd over het middenconsole.
|
|
||||
|
||||
je hebt een pm voor Middenconsole met meters 60 euro
gr Bas |
|
||||
|
||||
heb je de spiegels nog en zijn ze van binnenuit verstelbaar en die sierstrips op de zijkant van de auto heb je die nog en ik zoek nog zo'n grill..hoor het graag groeten
|