|
|||
|
|||
golf mk2 '84 oversized!!!+ pic's
hey, ik ben kevin(zal mij ook voorstellen in het topic " even voorstellen" en ik rij sinds vandaag met een golf 2 1600 carbu (is dat zeker he ) uit het jaar '84.
De kleur is nevada beige en valt albij al heel goe mee van roest enkel een roest plek zowa aan de dakrubber ongeveer int midden van het dak. Er steekt een bruin interieur is en dus ook een bruin dashboard. Voor de rest is er nog niet veel over te vertellen. wat te doen: (heel simpel en sober houden) bumperkes met plastic vernieuwer behandelen dat ze terug mooi blinken. weitec schroefkit. uitlaatje met S- bocht denk ik. mss een dambordje op het dak maar dan in een paar tinten donkerder dan originele kleur dat het niet zo heel hard opvalt. voor de rest een paar details in het interieur zoals mijn tikki op het dash :lol: wat al gedaan: geel lampekes in de koplampen en witte randen op de originele banden: enkel is herdoen deze week se en das in orde voor in de winter met rond te rijden en tegen volgend seizoen schoon wielkes placeren :lol: . morgen of vant weekend zullen er beter post worden geplaatst hier op de pics is hij al verlaagt met een weitec schroefkit(voor golf 3)maar deze word vervangen door een nieuwe kit (voor golf 2) zo dat zijn ze voorlopig , deze week nog betere foto's al dan niet verlaagt. wat vinden jullie zoal tot hier toe ? greetz kevin Last edited by mast : 20-09-2007 at 00:08. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Mooi kleurtje ook. Edit: heb je nog wat pics van het interieur?
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 27-10-2006 at 19:56. |
|
||||
|
||||
dat is een propere auto!
|
|||
|
|||
Quote:
ja hoor dit weekend worden de pics getrokken en ook van de wagen met de weitec schroefkit en de herdane witte bandjes greetz kevin |
|
||||
|
||||
mooi zo ben benieuwd
|
||||
|
||||
Mooi dingetje, veel prezier hier
|
||||
|
||||
Die is goed bewaard gebleven
|
|||
|
|||
een kleine foto schoot en pics van het interieur
mijn 2 mascotte's :lol: en dan pics van het interieur, eigenlijk in perfect staat nog na een kuisbeurtje er zijn er nog veel meer maar das wa veel voor op den topic te zetten :P greetz mast |
|
||||
|
||||
sow dat bruin is erg mooi om te zien! mooie kleuren combinatie!
|
|
|||
|
|||
ja idd en het is nog in heel goede staat ook.
bedankt voor de goede comments iedereen greetz mast |
|
||||
|
||||
Ziet d'r heel mooi uit, lekker retro, dat lichte intrieur.
Zeker houden zo!
|
||||
|
||||
sow dat interieur is netjes
doe je het niet van de hand .Denk wel van niet zou ik ook niet doen
|
|||
|
|||
Quote:
nee idd dat interieur gaat zeker NIET weg(is veel te schoon en retro ) greetz mast |
|
||||
|
||||
Interieur is idd erg netjes !!
BTW..kvind de hele auto echt super, echt vetjes zo ff offtopic: Had jij toevallig hiervoor die zwarte MK3 met gladde achterklep, zwart verbreed staal en goed plat op zijn bek ? |
|
||||
|
||||
Nette auto zo hij heeft gewoon wat
|
|||
|
|||
Quote:
idd dat ben ik greetz mast |
|
|||
|
|||
wat vinden jullie beter ? (gezien naar volgend jaar dan he)
13 inch en breed zoals dit(voor daily ride is dit soms te laag maar ik weiger om hem omhoog te draaien :lol: ) of bijvoorbeeld 15" maar dan een smal wiel en zo diep mogelijk gaan(voorlopig geen voorbeeld) mijn stuurke ook overgezet (eerst een naaf gaan halen met dun naafgat in sanspeed,speciaal naartoe gereden voor wat goodie's :lol: ) en een nieuw claxon dopje :P greetz mast |
|
||||
|
||||
mooie auto, lekker retro en die verbrede steelies zien er ook niet verkeerd uit , misschien nog wat strakkere bandjes erom kun je nog meer zakken
|
|||
|
|||
mja maar deze velgjes was eens om te zien hoe laag en hoe breed de wagen kwam te staan, als ik in 13" blijf volgend jaar is het zoiets als ats'kes, pls, rsl,...en nog meer zakken is bijna onmogelijk voor daily drive(in mijn geval he, want als die enkel int weekend gebruikt werd ging hij nog een pak lager) ik raak nu al hard wanneer ik de parking van mijn werk oprijd.
en anders word het 15"ofzo maar dan smal en zo diep mogelijk in de wielkasten proppen.(en mss met white walls dan) greetz mast |
|
||||
|
||||
Stoer ding zo met die verbrede stalen velgen
|