|
||||
|
||||
Resto 66-er met schuifpui
Ik ben helemaal nieuw in het kever wereldje. Ben op verschillende luchtgekoelde meetings geweest en de sfeer en de auto's zijn er echt super.
De Polo is nu een daily geworden. Mijn project begint met de kever van mei 1972. Het wordt een body-off resto en alles wordt in de originele baby blauwe kleur terug gespoten. Ook de bodemplaat. Verder wil ik hem op gaan bouwen naar een model van 67. Dus als jullie tips voor me hebben, laat maar komen hoor. Ik heb al een aantal foto's gemaakt en hieronder alvast enkele. Hier alvast een sfeer impressie van de auto _________________
Mijn Octavia Combi 2.0 TDI Daily Project Last edited by Dr Low : 26-09-2008 at 16:46. |
|
||||
|
||||
De master zelf aan het werk. :lol:
|
||||
|
||||
Nog even een paar plaatjes erbij.
|
||||
|
||||
Veel succes met je kever! Goeie plannen, alleen van dat ombouwen vind ik iets minder, doet iedereen wel... Staande koplampen worden apart
|
||||
|
||||
mooi kleur
|
|
||||
|
||||
Heeej Marko, da's een bekende kever van me!
In venray bij Kamiel gekocht? Is een leuk ding maar er zit nogal wat werk aan. Zal het aan hem doorgeven wat je d'r mee van plan bent, het deed hem toch een beetje pijn dat ie zijn eerste auto'tje weg moest doen.
|
||||
|
||||
tof marko! erg gaaf zo'n kevertje. ziet er uit dat je nog wel wat te doen hebt we (ik en jappie) zullen nog wel eens langs komen voor een bakkie nemen we onze kever ook mee.
succes!
|
||||
|
||||
Is goed Thieuke. Je belt maar en ik zal zorgen dat de koffie klaar staat. Dit weekend komt er trouwens verwarming in de garage, kabel tv en radio en een internet aansluiting.
|
||||
|
||||
zo das luxe sleutelen
genoeg werk zo te zien, ik zou hem alleen niet ombouwen naar pre67. gewoon plat op z'n bek en bollen maar!
|
||||
|
||||
Mooi man! Zelfdekleur als de mijne! Succes met de ombouw. En euh..... vergeet je verlichting niet uit te doen !
|
||||
|
||||
veel succes
lekker origineel houden |
|
||||
|
||||
Plat op zijn bek gaat ie zowiezo, kleur blijft hetzelfde. Dus komt helemaal in orde. WIl er een versmalde vooras en verlaagde spindels onder zetten. Hoorde dat dat erg laag is, maar ook erg stug. Wat is een leuke maat voor een versmalde vooras? Of wat is er zoal te koop?
|
||||
|
||||
Hey Marko, schiet al aardig op zie ik zo. Als je nog een lange voor en achterklep zoekt, walter heeft die nog staan. Moet je hem er anders maar eens over bellen.
Ik kom binenkort wel eens een kijkje nemen!
|
||||
|
||||
Quote:
wel opletten dat je dan ook een andere reservewielbak nodig hebt en achter ook.
|
||||
|
||||
Weet je trouwens al wat er mis is aan de motor?
Ik ben toen met Kamiel een dag aan dat ding bezig geweest. Hij garandeerde me dat de bougies in orde waren, maar na een paar uur rommelen vertrouwde ik niet meer zo op zijn orrdeel en besloot ze er zelf ook nog even uit te halen. Twee waren afgebroken, vier waren zwart, en ik geloof dat ze alle vier verschillend waren...
|
||||
|
||||
@Rene: Ik zal hem eens bellen idd, moet er ook nog steeds langs.
@Sander: Reservewielbak moet toch vervangen worden. @Chris: Ik heb nog niet naar de motor gekeken moet ik eerlijk zijn, maar ik denk dat die tzt toch wel gereviseerd zal gaan worden.
|
||||
|
||||
nog wat gedaan aan de kever marko?? ik heb sinds vandaag ook weer een kever
|
||||
|
||||
Ik heb de afgelopen 2 weken weinig aan de auto gedaan Sander. Ben druk geweest met de aanleg van de verwarming en druk met de opleiding. Maar komende week wil hem toch zover krijgen dat ie naar de straler kan.
Wat voor kever heb je gekocht? Foto's?
|
||||
|
||||
ow ok, ben benieuwd. ik heb een 82er gekocht, ik ga hem zaterdag halen dan komen de foto's. hij is afgekeurd op de linkerdorpel en linkerbodemplaat. verder is hij redelijk strak op een paar blaasjes hier en daar en de bandenbak is slecht. schermen zijn splinternieuw, interieur ed. ook allemaal netjes.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je mijn kever gekocht?! Is hetzelfde bouwjaar en heeft precies dezelfde kenmwerken!!!