|
||||
|
||||
Resto 66-er met schuifpui
Ik ben helemaal nieuw in het kever wereldje. Ben op verschillende luchtgekoelde meetings geweest en de sfeer en de auto's zijn er echt super.
De Polo is nu een daily geworden. Mijn project begint met de kever van mei 1972. Het wordt een body-off resto en alles wordt in de originele baby blauwe kleur terug gespoten. Ook de bodemplaat. Verder wil ik hem op gaan bouwen naar een model van 67. Dus als jullie tips voor me hebben, laat maar komen hoor. Ik heb al een aantal foto's gemaakt en hieronder alvast enkele. Hier alvast een sfeer impressie van de auto _________________
Mijn Octavia Combi 2.0 TDI Daily Project Last edited by Dr Low : 26-09-2008 at 16:46. |
|
||||
|
||||
De master zelf aan het werk. :lol:
|
||||
|
||||
Nog even een paar plaatjes erbij.
|
||||
|
||||
Veel succes met je kever! Goeie plannen, alleen van dat ombouwen vind ik iets minder, doet iedereen wel... Staande koplampen worden apart
|
||||
|
||||
mooi kleur
|
|
||||
|
||||
Heeej Marko, da's een bekende kever van me!
In venray bij Kamiel gekocht? Is een leuk ding maar er zit nogal wat werk aan. Zal het aan hem doorgeven wat je d'r mee van plan bent, het deed hem toch een beetje pijn dat ie zijn eerste auto'tje weg moest doen.
|
||||
|
||||
tof marko! erg gaaf zo'n kevertje. ziet er uit dat je nog wel wat te doen hebt we (ik en jappie) zullen nog wel eens langs komen voor een bakkie nemen we onze kever ook mee.
succes!
|
||||
|
||||
Is goed Thieuke. Je belt maar en ik zal zorgen dat de koffie klaar staat. Dit weekend komt er trouwens verwarming in de garage, kabel tv en radio en een internet aansluiting.
|
||||
|
||||
zo das luxe sleutelen
genoeg werk zo te zien, ik zou hem alleen niet ombouwen naar pre67. gewoon plat op z'n bek en bollen maar!
|
||||
|
||||
Mooi man! Zelfdekleur als de mijne! Succes met de ombouw. En euh..... vergeet je verlichting niet uit te doen !
|
||||
|
||||
veel succes
lekker origineel houden |
|
||||
|
||||