|
||||
|
||||
rob-vw's g3
hallo vw people..!!
ik zat al een tijdje op het vw-forum en d8 laat ik hier ook eens kijken, voorstellen ben al een tijdje bezig met een golf 3 1800 automaat maja weer genoeg gelul foto's de beginstaat: 3 weken later.. andere velgen kunnen kopen 17'' ss en wat dingen besteld en gemonteerd zoals: lampen, uitlaat(egt fout szo'n sjonnie pijp ) enzz hier in een veel te hoog modus toen kwam dr wat I.C.E : eigen gemaakte hoedenplank+ woofers: vr6 lip: toen de koplampen: en toen supersport schroefset..! en toen een setje porsche c2's gekocht worden opgeknapt en gepolijst..! toen weer een setje 15'' rials geleent van me broer hier nog ff wat lager geschroeft: maja toen ging het mis de sjonnie pijp ging aan de grond dus wat doen we dan..! tdi eindemper pasgemaakt + zelfgemaakte tussendempervervanger..! en ook een achterbumper in kleur kunnen vinden...!: dit..is, was, word.. de bedoeling met de achterklep..! wat andere matten erin van sanspeed.. kofferbak: foto @ meeting m.i.v.w front bumper under cunstruction (kusnstoflassen): bijna glad: veerpootbrug gemonteerd: lekker stug + laag veerpootbrug achter ( word nog gepolijst): druk aan het schuren met de c2's: @ vwforum meet: en nu de kofferbak + me heel aparte ja wat is het? me subwoofer bumpstops ook ingekort..!: voor de meeting: sneakpeak foto bumper thx to ventastic en nu de winter komt er weer aan duss wintervelgen eronder d8 moet tog keer apart doen dus steel + whitewhalls erop en nu komen er volledig rode achterlichten aan en de c2's worden afgemaakt voor volgend seizoen. de klep word gecleaned en de voorbumper word ook gespoten en gemonteerd greetz rob Last edited by rob-vw : 18-04-2007 at 10:11. Reason: c2's eronder + pics |
|
||||
|
||||
leuke foto`s en vind de auto hoe meer ik naar beneden scroll hoe mooier hij word..succes met de bumper en de c2`s ben benieuwd naar het resultaat!
|
|
||||
|
||||
is je voorband zacht op die laatste foto?? of is het alleen die whitewall die vervormt? ziet er zo gek uit
|
|
||||
|
||||
@ pedaalemmer
thx dude..!!! Quote:
banden zijn niet zacht, eigenlijk net te plat..! 165 50 15 de whitewhals klemmen als het ware niet mooi om de band normaal gesproken zie je er niks van maar als je 130 rijd gaan ze schijnbaar wel een beetje wapperen ofzo :mrgreen: |
|
||||
|
||||
Met die Rials vind ik hem echt mooi, en ik vind niet snel een mk3 mooi! Die staan hem echt goed, en het is weer eens heel wat anders dan de rest heeft. Laat je broer lekker fluiten naar die wieltjes!
De achterkant strak maken... humm, het kenteken zoas je al gepland had laten zitten en de rest weg, maar laat de lijn van de lampen asjeblieft zoals ie is! Dat rechte ziet er niet uit! Vind ik dan tenminste... Die achterbumper in kleur doet echt veel aan de auto! Veel mooier! En denk dat die rode achterlichten ook nog mooier gaan staan dan deze. Maar dit wit-rood vind ik ook eigenlijk wel heel mooi bij de auto passen... Logo weer terug in de grille, ook beter zo. De auto wordt steeds mooier! Veel plezier d'r mee, en welkom op 't forum!
|
||||
|
||||
die whitewalls staan er vet onder, wordt idd met de tijd mooier
|
|
||||
|
||||
Welke foto's?? Of bedoel je die bushok-posters!
Misschien wel zo handig om al je foto's in 800*600 in een topic te laten zien, dan kunnen mensen met een kleinere scherm-instelling ook meer zien dan alleen een velg Gezien de laatste foto hebben die white-walls volgens mij geen lang leven! Te platte band? Verder netjes ding, en helemaal als die C2's eronder zitten.
|
||||
|
||||
verstand komt met de tijd kun je zien..
|
||||
|
||||
Ziet erg gaaf uit, en idd hoe veder naar beneden scrollen hoe mooier die wordt.
|
||||
|
||||
Welkom,ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
Welkom goed bezig en wat @Breadfan 83 al zegt die rials staan er echt goed onder
|
|||
|
|||
Mooi auto! Alleen die raamband. Het zou verboden moeten worden.
Maar zie al weer wat bekenden op de foto. Dat meisje met die blond/zwarte haren werkt bij Plus Leusink of niet? En volgens mij zie ik ook Jarno op de foto of niet? Toevallig dat je uit Haaksbergen komt. Daar woon ik ook. Heb je wel eens zien rijden volgens mij.
|
||||
|
||||
thx luitjes..!! de lampen kan ik volgende week ophalen, en de lijn van de lampen blijft ook zo de klep word daar niet overheen gelast.! gewoon half strak.
enne de whitewhalls blijven aardig mooi hoor Quote:
raamband verboden hallo? het is geen zwarte met letters erop ofzo jarno staat idd op foto's en dat meisje is me vriendin..!! wat voorn auto rijd jij dan heb je nooit gezien? greetz rob |
|
||||
|
||||
Mooie wagen Rob @ winterstatus ook zeker niet verkeerd
Verder nog veel suc6 met het opknappen van de C2's maar dat zal wel helemaal goed gaan komen |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb een zwarte golf 3 waar ik mee rij. Maar ben niet veel op de weg. En af en toe met mooi weer ben ik op de motor te cruisen.
|
||||
|
||||
Ziet er nog steeds goed uit (Ruben op VWForum.nl)!
|
|
|||
|
|||
Niet veel foto's ofzo
|
|
||||
|
||||
Foto's genoeg, misschien voor het overzicht een paar weghalen. Mooie basiskleur voor deze auto, gaat zo erg mooi worden! Inderdaad niet de achterklep doortrekken in de lampen, dan wil je teveel. Voor de rest zeer goed bezig!
|
||||
|
||||
thank you all..!!!!
zal ff kijken wat ik kan doen met de foto's komt goed |
|
|||
|
|||
hej rob.
hij ziet er goed uit! veel succes er mee verder. ________________ Vw Haaksbergen. |