|
||||
|
||||
Leeg gejat
Gisteravond/nacht (Zaterdag) is mijn gehele auto leeggejat in den haag.
Voor ongeveer 1200 euro aan audio apperatuur weg Nog geen week gespeeld en nu alweer weg Nou wou het ffe kwijt..... Vind de mensen die dit soort dingen doen echt zware KL**TZ*KK*N. Dus voor mee geen auto meer zonder een heel dik alarm...
|
||||
|
||||
dat is even balen , dat mensen gewoon niet van andermans spullen af kunnen blijven !!!
|
||||
|
||||
ik leef met je mee, heb t zelf ook een keer meegemaakt, word je echt niet vrolijk van, gewoon de gedachte dat anderen ongevraagd in je auto hebben gezeten, bah
|
||||
|
||||
Weet er alles van.Het is altijd zwaar frustrerend als je dan bij je auto komt en de boel is er hard handig uitgesloopt.Heb het zelf 2 keer achter elkaar mee gemaakt.
Die smerige criminelen trappen eerst je deur aan stront en roppen dan je dash naar de klote voor om je auto radio enz er uit te roppen! Weet er alles van! Zulke mensen moeten ze opsluiten!!!!!!!!
|
||||
|
||||
is ook damnfuckedup ben blij dat ik een garage heb.
|
||||
|
||||
Nog geen week gespeeld en nu alweer weg
Dan zou je haast denken dat iemand er vanaf wist, dat jij dat in de auto aan het inbouwen was. Sterkte ermee. Rene (tiefleger) |
|
|||
|
|||
Quote:
Een garage wil niks zeggen:Bij mijn vader haalde ze 3weeken terug z'n motorfiets uit de garage [ducatie 996] Sterkte met de schade afhandeling [als je verzekerd bent]anders is het dubbel [k.u.t]Want er is meestal meer vernielt dan dat er weg is. |
|
||||
|
||||
Nee ben er niet tegen verzekerd (helaas)
Zat er echt net een week in...... Tja... waarschijnlijk iemand die ik niet ken want woon in leiden en het is gebeurd in den haag Maarja wat ken je er aan doen.......
|
||||
|
||||
Heb net de overige delen eruit gehaald...
Het enige wat er nog in zat was mijn composet van 2 dagen oud..... en een hoop bekabeling wat aan stront is
|
|||
|
|||
geen foto's van op mp en speurders zetten als gejat zijnde
|
|
||||
|
||||
Heb er geen foto's van.....
Tja... het zat er ook nog maar net in
|
||||
|
||||
Respectloos volk!
Heb je verder nog schade aan je auto? Gesloopt dash ofzo? Dat zo'n volk niet gewoon met z'n knoken van andermans spullen af kan blijven. Daar spaar en werk je dan voor...
|
||||
|
||||
Nee verder is het er allemaal redelijk "netjes" uitgehaald.
Bedrading doorgeknipt met kniptang. en radio is er denk gewoon uitgehaald met orginele pioneer pennen..... Want die zat goed vast en er zitten geen beschadegingen..
|
||||
|
||||
Quote:
Is dan nog een beetje geluk bij 'n ongeluk. Bij mij was toen voor de radio het halve dash aan gort getrokken, en de bekabeling van de auto was ook aardig gesloopt. Je kan bij de verzekering wel opgeven dat je een stapel CD's in je auto had liggen, en dat die nou ook weg zijn, of een dvd speler ofzo. Dat valt allemaal onder inboedel, en wordt dus nog vergoed. Je krijgt dan geloof ik nog 250 euro terug. Geloof het of niet, maar dat was een tip die ik kreeg van mijn verzekeringsagente toen mijn auto was leeggehaald. Die was er ook niet tegen verzekerd... Twee weekjes later had ik geld op mijn rekening. Succes ermee!
|
||||
|
||||
Echt zwaar verrot... Al dat werk voor niks geweest . Terwijl er ook van buitenaf niks te zien was van de instalatie. Heb er wel enigszins van geleerd, ik ga snel voor een alarm kijken.
|
|||
|
|||
dit is dus de reden dat die van mij altijd binnen staat..
ben mijn hele set ook al eens bijna kwijt geweest ik hoorde wat buiten.. toen had ik nog geen garage.. dus ik naar buiten rennen .. was net op tijd de daders vluchttten weg.. jammergenoeg
|
||||
|
||||
Leef met je mee man. Stevig balen.
Wel "gelukkig" netjes er uit gehaald qua dash en zo maar toch. Heb t zelf ook al eens gehad maar toen was alles er uit getrokken. Velgen toen ook trouwens, hij lag gewoon met de bodem op straat, was stevig schade dus Meestal vindt je er nooit meer wat terug helaas. Echt balen hee. |
|
|||
|
|||
je krijgt 13 euro per cd uitgekeerd
ik heb het laatst ook gehad hier ik had geen enkele schade behalve mijn radio dan |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij keerden ze gewoon het maximale bedrag dat mogelijk was uit. Was toen geloof ik iets van 250 euro ofzo.
|
||||
|
||||
Ik post 't onderstaande maar even als tip voor degenen die dit niet weten.
Zat vanochtend nog eens even te denken over deze thread en heb m'n verzekering (Polis Direkt, nee heb ik geen aandelen van en ik werk er ook niet ) even gebeld. Ik had de laatste jaren ook steeds alleen WA dekking namelijk. Maar na wat info van de verzeking heb ik de polis nu om laten zetten naar WA beperkt casco (ook wel bekend als WA+ of WA extra). Voorheen weigerden ze die polis voor oudere auto's (10jr en ouder) maar nu blijkbaar niet meer. Althans, voor een '91-er kon het gewoon omgezet worden. Scheelde maar 8,- Euri p/mnd meer betalen maar voortaan dan wel de stereo e.d. verzekerd en ook meteen handig voor sterretjes in de voorruit Reparatie of vervanging van de voorruit is dan namelijk ook gedekt met klein eigen risico bij vervanging, reparatie van sterretjes is volledig kosten verzekering. Misschien was dit al bekend maar post 't toch maar even voor degenen die het nog niet wisten. |