|
|||
|
|||
is dit nog te maken?
dag mensen. ik kwam een heel mooi setje wielen tegen. maar er zit een deuk in de rand..
is dit nog te maken, en zo ja wat zou dit kosten.. en als niet, weet iemand of je nog velg randen kunt bestellen voor 2 delige Zender velgen? alvast bedankt. groeten roger |
|
||||
|
||||
Zo daar zit wel heel veel werk aan denk ik zo.
|
|
||||
|
||||
Quote:
je hoeft toch alleen maar de rand te vervangen of zie ik dat nu verkeerd ? te maken is zo'n rand iig niet meer
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Jawel, maar als je deze rand wilt laten maken. Daar zit veel werk aan. Als het al kan.
|
|
|||
|
|||
dat kan natuurlijk ook inderdaad..
en waar kun je anders nog van die randen bestellen? |
|
||||
|
||||
Misshien kan peter (sixpack)hier op het forum je eraan helpen
ik zou zeggen stuur hem is een pm. |
|
||||
|
||||
Denk dat deze er te erg aan toe is om te maken.
Je zou een mailtje naar cultwheels(.nl) sturen, die hebben mijn velg ook gemaakt. Snelle service en best goedkoop. Weet alleen niet of deze nog te redden is. |
|
|||
|
|||
blijken dus velgen in 2 delige look te zijn.
is nix meer aan te wissselen en moeten dus gericht worden. laat deze set maar lopen dan. bedankt jongens |
|
|||
|
|||
nou denk wel dat het te fiksen is bel eens met de velgendokter in Uden ze hebben ook een website!
http://www.develgendokter.nl/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt de velgendoktor maakt inderdaad alles, maar moet wel verantwoord blijven. En ik moet zeggen, ik ken beter adressen. |
|
||||
|
||||
Repareren kun je echt wel vergeten, waarschijnlijk is de rand ook gescheurd, met zo'n deuk kan dat bijna niet anders. Rand vervangen is de beste en enige oplossing