#1
|
|||
|
|||
polo 6n koppeling vervangen
kan iemand mij een foto of instructie tekeningen sturen hoe ik mijn koppeling en drukgroep kan vervangen
|
#2
|
|||
|
|||
Wat een oude topic. Maar zit nu met het zelfde probleem. Weet er iemand een how-to staan.
|
#3
|
||||
|
||||
Ben je handig?ja dan stelt het niet zoveel voor.
Gewoon beginnen en alles erom heen losmaken.Heb laatst ene vervangen op de oprit met de auto op bokken en dat ging makkelijker als een golf 2.Denk eraan dat de bak naar onder weg moet.Heb je nu zoiets van wat een loos bericht dan zou ik er niet aan beginnen. |
#4
|
||||
|
||||
Koop een vraagbaak, staat alles in uitgelegd.
Als je er niet zeker van bent, vraag iemand om hulp die t vaker heeft vervangen. Scheeld een hoop kopzorgen. Of laat t gewoon doen.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Heb het vroeger bij een paar citroens gedaan. Gaat zeker lukken hoor. Maar bij de polo moeten de cardans eruit (incl andere olie erop) of kan ik ze van de flens vijzen met die imbussen? |
#6
|
|||
|
|||
Gewoon de assen van de bakflensen los schroeven, de as flensen kunnen gewoon blijven zitten.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#7
|
||||
|
||||
idd flenzen moeten gewoon blijven zitten. Even met 2 man werken, 1 trapt de rem in, ander draait de boutjes stuk voor stuk en als t kan kruislings los.
Werkje van 10 minuten de assen. Wel even een plastic zak eromheen, dat t vet er niet uit loopt (van de homokineten)
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#8
|
||||
|
||||
Als t een diesel is zou ik ook een nieuw 2massa vliegwiel monteren.
|