![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik geloof dat hier aardig wat prof-plaatwekers en/of spuiters zitten.
Nu is mijn vraag: als jullie eens wat zaterdag of avondklusjes hebben zou ik dan eens mee mogen kijken? Ik zou graag eens zien hoe dun jullie plamuren, hoe beweeg je de verfspuit, hoe groot is de waaier, maar ook plaatwerk vindt ik erg interresant. Ik verwacht geen cursus en zal je ook niet bestoken met (domme) vragen ![]() Ik hoor het graag! Last edited by keverpech : 19-04-2004 at 14:15. |
|
||||
|
||||
![]() ja cool... en mag ik dan weer over jouw schouder gluren.....
denk dat er nog wel een rijtje achter mij staat ook. van zelf zien leer je zoveel meer dan naar plaatjes kijken (al blijft zelf doen de beste leerschool)
|
||||
|
||||
![]() kan d'r niet iemand een workshop organiseren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je kon (of kan?) via het blad Auto&Techniek een cursus plaatwerken volgen. Zal wel wat geld kosten...ik zal het eens even opzoeken.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk mag je bij mij meekijken, of je er veel wijzer van wordt is maar de vraag :p Ben jij plaatwerker dan? |
|
||||
|
||||
![]() nee ik bedoel over jouw schouder kijken terwijl jij over de schouder van de plaatwerker kijkt
![]() ik wil wel een keer komen buurten binnenkort op een van jullie sleutelavonden.. al heb ik dan geen luchtkoelertje
|
||||
|
||||
![]() Keverpech & tjaap,
Jullie kunnen altijd @ "volksaddiction headquarters" even over mijn schouder meekijken natuurlijk ![]() Das pas vakwerk !! Holkloppen, volstoppen en een lik verf er overheen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, dat soort werk ben ik zelf ook wel bedreven in! Nee, nu een keer het echte werk! |
|
||||
|
||||
![]() Je mag wel mee naar school in me tas mee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vin ik wel plaat werk, hoe doe je da?? ik d8 altij da je da nie zelf kon doen!! leg uit!! (aub) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je kan via rustbuster.nl je ook inschrijven voor een autoplaatwerkcursus... kost ook niet al te veel, dacht iets van 60 euro voor een middagje. Ik ga het volgen als ik mijn eigen garage heb en las apparaat - kan ik meteen m'n scirocco onder handen nemen...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik eens een stukje van opgepikt toen ik daar was voor gereedschap. 'T was best aardig maar net een beetje te algemeen voor mij. Het ging over zaken als: - Wat zijn de verschillen tussen een afbraam en een slijpschijf; - Wat is een puntlasboor; - Wat is roest; - Heel oppervlakkig wat nu eigenlijk lassen is. enzovoorts. Dat weet ik nu allemaal wel! (geloof ik ![]() Nu de rest nog! |
|
||||
|
||||
![]() Tja, de beste manier is om gewoon te beginnen met bijvoobeeld afgeschreven spul: oude spatborden etc. en daar me oefenen.
Dan kom je vanzelf dingen tegen... en natuurlijk de pro's hier op het forum vragen om wat tips als je ergens niet uitkomt... |
|
||||
|
||||
![]() voor degene die hier interesse in hebben
ik las regelmatig delen in auto`s en doe ombouwwerken als jullie eens wat weten of leren ben je hartelijk welkom niet allemaal tegelijk bel me dan even van tevoren (ik ga binnenkort audi klinken in een deur bouwen) interesse om te zien hoe tel 0623644021 ik wil jullie best uitleggen hoe dit werkt onthoudt 1 ding ik ben zelf geen plaatwerker maar heb alles zelf geleerd of van een echte plaatwerker |