|
||||
|
||||
Jetta GT uit '88
Originele GT uitvoering (=zeldzaam!) met onder andere:
- APK aug 2007 - 15 BBS velgen met zgan 185/45-15 banden - MFA (boordcomputer) - Originele schuifdak, lekt niet en werkt perfect - 1800 injectie - 5 versnellingen - GTI interieur - Getinte ramen, voorraam met groene band - Pioneer boxen achterin Nieuwe onderdelen: - schokbrekers en veren rondom (-60mm voor en -40mm achter) - toplagers voor - remmen achter (schijven, klauwen, blokken en wiellagers NIEUW) - einddemper - uitgelijnd Recente onderhoud: - remmen voor (schijven en blokken NIEUW) - olie en filter - luchtfilter & bougies, kabels zijn nog prima - rotor en verdelerkap - D-riem De auto is in nette staat, interieur is heel netjes, wel de bekende slijtage plek op de bestuurdersstoel. De auto was voor mijn vrouw bedoeld, maar zij wil iets nieuwers met stuurbekrachtiging etc. Wie deze auto koopt hoeft voorlopig echt niks te doen, bovenstaande lijst geeft wel weer wat er allemaal aan gedaan is aan nieuwe onderdelen in het laatste jaar. De koper krijgt nog wat extra onderdelen mee: matzwarte motorkap, extra achterlichten, -80mm veren voor voor (kun je hem nog lager leggen als je wilt), etc. Fotos: Vraagprijs: 1200 euro. Bellen (06-21618621) of mailen (arnus71@yahoo.com) graag. Last edited by arnus71 : 18-10-2006 at 10:46. Reason: prijsaanpassing |
|
||||
|
||||
oude auto van benji geweest???
|
||||
|
||||
Klopt! Ik heb hem nu een paar maanden, veel onderhoud gepleegd, maar mijn vrouw is er niet tevreden mee, dus gaat 'ie eruit...
|
|
||||
|
||||
Originele nederlandse 84'er GTI inruilen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, sorry, geen inruil. |
|
||||
|
||||
Jammer dat je niet aan inruil doet... heb het altijd een hele stoere wagen gevonden. En de nieuwe look staat me zeker aan!
|
|
||||
|
||||
Nieuwe schijfremmen & blokken rondom met nieuwe klauwen en wiellagers achter, complete nieuwe verlaging, nieuwe eindemper, APK aug 2007, etc.
|
|
||||
|
||||
Ik vond hem de oude look mooier maar ja...
|
||||
|
||||
Up. Voor 800 euro aan nieuwe onderdelen, verse APK, strakke platte bandjes op BBS'en! Niemand interesse?
|
|
||||
|
||||
Tja wel een leuke winterauto, maar aankomende weken geen tijd om helemaal die kant op te kachelen......
|
|
|||
|
|||
Staat van de lak (verkleurd), krassen, deukjes?
Zoek nog iets voor mijn vriendin maar moet er wel netjes uitzien... |
|
||||
|
||||
..zondag schop..
Ik zou het nu wel fijn vinden als de Jetta een nieuwe eigenaar kreeg, hij begint in de weg te staan. Dus wie eens met een scherp bod komt kan die nieuwe eigenaar worden
|
||||
|
||||
Vraagprijs nu 1200 uri
|
||||
|
||||
Als je er zo erg vanaf wilt kom ik wel even kijken hoor :P
|
||||
|
||||
Verkocht aan maartenunplukt...
|
|
||||
|
||||
yupyup
|
||||
|
||||
Welkom Trunker!!
Mooie auto! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je nog een mooie stoffen kofferbakbekleding erbij wil laat je maar wat horen.
|
||||
|
||||
Quote:
Wattan, in deze Jetta zat een mooie witte vlek op het tapijt
|
||||
|
||||
Haha, ik verwacht de auto dan ook nog steeds in de nieuwe serie van "neuken doe je zo"
Maar morgen ophalen. Veel zin in, ook al kost het moeite afscheid te nemen van me oude bakkie.