|
||||
|
||||
Velgen Jetta 2
Hallo
Ik ben van plan om me orginele velgen te verbreden. Maar tot hoever is dat mogelijk wil ongeveer 1 cm buiten me schermen komen, het gaat om de pacific uitvoering. Dus ongeveer 8 j x 14 maar hoe zit het dan met verlagen hoever is dat dan mogelijk. Wil dan 205/40/14 eromheen leggen. Dus is de vraag Tot hoever is het mogelijk om te verbreden hoeveel J ??? Hoe zit je dan met verlagen dat je niet je schermen beschadigd! En is iemand bekend met het bedrijf Dhr van der Mik in Vinkeveen met het verbreden van stalen velgen. Groeten Coen |
|
||||
|
||||
iemand
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn hier al genoeg topics over geweest, even de search gebruiken
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Als je echt met standaard schermen wilt rijden zou ik het bij 8J houden. Een 195er bandje is hiervoor dan de max. icm 70mm verlaging staat dit danmooi!
Wil je het leuk maken op een Jetta dan kan je nog breder en lager, maar dit zal niet gaan zonder aanpassingen! |
|
|||
|
|||
En van de Mik I love him
binnen een uurtje is ie klaar met je velgen verbreden. Ik heb me 14inch velgen ook laten verbreden van 6j naar 7j kijk maar in me topic van me Polo Coupe voor foto's. Kris. |
|
||||
|
||||
Dit is de mijne op de winterwielen ,8,5 j met 195/50x15 et08,met een 60 /40 verlaging Al zijn wel hier de wielranden aangepast ! O ja dit jaar worden ze waarschijnlijk matzwart
|
||||
|
||||
dus 8 J als ik binnen het scherm wil blijven zonder iets aan te passen
en 8,5 J als ik er iets buiten kom zonder iets aan te passen of moet ik met 8,5 j egt gaan aanpassen want je mag tog iets naar buiten steken of niet ?? |
|
||||
|
||||
Ja je wielen mogen er 3 cm uitsteken,maar als je een standaard jetta verlaagd ,en je houd de wielranden origineel heb je al aanlopen met een 195/50x15 band om een 7 j ,als je een et hebt van 25!
met et 35 lukt het wel Dus als je 8 j hebt ,en je auto is ook nog verlaagd ,moet je of opbumpstops rijden ,of de wielranden aanpassen
Last edited by jettaracing : 18-09-2006 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Maar dat hangt natuurlijk wel van je verlaging af, en de stugheid van de set, en het merk band en je camber, etc. etc... dus gooi gewoon eronder wat je mooi vind en hopen dat het niet aanloopt!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Je kunt ook nog enkel naar binnen verbreden of alleen naar buiten. Dat maakt ook allemaal nog uit. Neem aan dat je de bandjes ook nog getrokken wilt hebben?
Goed meten met de velg er nog op hoeveel inch erbij moet aan de buitenkant tot dat de velg genoeg uitsteekt. En naar binnen is natuurlijk moeilijker. ET-waarde is ook belangrijk. |