![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik bied aan: mijn golf 1 1100 uit 1982. Vervangen aan deze auto: - Nieuwe remschijven - Nieuwe remblokken - andere klauwen (van een polo uit '92 remmen beter) - andere radiateur - Nieuwe boegie's - Nieuwe contactpuntjes - Nieuwe supersport verlagingset. Hij heeft wat roest op de achterklep. en een achterrand is een beetje roestig onder de steenslagbeschermer. voor de rest is de auto vrij hard. En er zit nog apk op tot Oktober 2006 Prijs: 850 euro Last edited by okkehel : 13-09-2006 at 18:45. |
|
||||
|
||||
![]() This one I presume: (alleen de kleur van het kenteken is anders)
Kenteken HV-29-TS Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF C 37 KW Kleur(en) Blauw Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 750 kg Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 29 juni 1982 Datum eerste toelating 29 juni 1982 Datum aanvang tenaamstelling 19 november 2005 Vervaldatum APK 4 oktober 2006
|
|
||||
|
||||
![]() ja het klopt dat hij vroeger blauw was.
Hij is door een vorige eigenaar geel gespoten...het enige jammere is dat hij de binnekant met de kwast gedaan heeft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Upje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bel Me Maar Even 0652686388 Heb Er Wel Belang Bij
|
|
||||
|
||||
![]() nog te koop en de prijs is bespreekbaar.
Last edited by okkehel : 17-09-2006 at 17:18. |
|
|||
|
|||
![]() Waar staat deze schoonheid is misschien wel de moeite om eens te kijken
|
|
||||
|
||||
![]() De auto staat bij mijn schoonouders in Wijckel (Zuidwesten van Friesland).
|
|
||||
|
||||
![]() De auto is zojuist verkocht, dus dit topic kan gesloten worden...
|