|
||||
|
||||
Mijn "nieuwe" Golf
Na vijftien maanden zonder Golf 1 te zijn geweest (mijn laatste was een originele Pirelli GTI), heb ik me afgelopen maand toch weer een "Typ 17" gekocht, na een 50PKtje en twee originele Pirelli-GTI´s, mijn vierde Golf 1. Ditmaal dus weliswaar geen GTI, maar een CL 70PK automatic, daar ben ik ook al heel tevreden mee.
De auto is van november 1982, is dus een zDw, had 2 vorige eigenaars, is volledig in originele plus roest en schadevrije toestand, ik heb hem gekocht in Duitsland (Kreis Soest) en zelf ingevoerd, nu is hij dus bij mij in het mooie zuidelijke limboland Hier een paar foto´s: Alles aan deze auto is origineel, zelfs de originele radio (zonder cassette!) zit er nog in, en dat blijft ook zo! extreem lage (voor die leeftijd) kilometerstand: Een paar pics.van de motor, de good old Audi construction "EA827": 1,6? Nee, JB!(1,5) Iets te lezen voor onderweg : (dit boek is overigens van 1979) Natuurlijk heb ik deze auto niet voor alledaags gebruik, en zeer zeker ga ik niet met deze auto in de herfst/winter mee rijden, dat zou zonde zijn! Daarvoor heb ik de Golf 3 GT "Special", familiefoto : Uw mening graag, positief en/of negatief, zeg maar wat jullie ervan vinden! |
|
||||
|
||||
Nette wagen mooi orgineel houden en goed onderhouden
|
||||
|
||||
Quote:
dank je, dat zal ik zeker doen! |
|
|||
|
|||
Dat is een zeer knappe MK1,
En zeker met die klapraampjes, toevallig niet ruilen met groen getint glas. Groet Patrick. |
|
||||
|
||||
Echt een superexemplaar! Prachtding, zou eigenlijk al zonde zijn om te verlagen!
|
||||
|
||||
@Patrick: groen getint glas is ook mooi, maar ik laat die klapraampjes toch maar zitten.
@Arnaud: geen zorgen, ik ben ook niet van plan om die auto te gaan verlagen. |
|
|||
|
|||
Je hebt groot gelijk , maar onder het rubber ook alles nog goed ( het ijzeren frame van de klapraampjes )
Was bij mij toch al in het begin stadium van roest te zien. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik nog niet zo naar gekeken, zal ik morgen eens doen, tnx voor de tip! |
|
||||
|
||||
zooo die ziet er práchtig uit
|
||||
|
||||
die is als nieuw!
erg mooie golf, en 'n super kleurtje veel plezier d'r mee ps, waar staat ie ergens in zuid-limboland???
|
||||
|
||||
super wagen, rood blijft en is 1 van de betere kleuren voor de golf 1. ook ziet het motortje er nog spik en span uit.
|
||||
|
||||
Ik ben blij jullie positieve reacties te lezen!
@breadfan83: gemeente Gulpen-Wittem. |
|
||||
|
||||
Quote:
das 'n half uurtje onder sittard! als de golf rijdt (zal ergens begin 2143 zijn ) kom ik eens kijken
|
||||
|
||||
Hele mooie wagen, doet deugt zoveel van die gezonde 1tjes te zien rondrijden
Veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
Geen woorden voor |
|