|
||||
|
||||
14 inch pirelli velgen.
Ik heb nog een leuk setje pirelli velgen liggen. Alle vier naafkapjes zitten erbij. Ze zijn nog helemaal recht en in goedde staat. Ik heb zo geen foto's bij de hand. Er zitten nog zeer goedde banden om.
Grts Ronald 06-53961378 prijs 300,- Last edited by gti-pirelli : 02-09-2006 at 22:09. |
|
||||
|
||||
hey
is er schade aan de velgen? zitten er banden op? heb je echt gene foto? van waar ben je? zie je eventueel ruil tegen porsche velgen zitten? http://www.cleaned.be/forum/index.p...=telefoonvelgen greetz |
|
||||
|
||||
ik wil mijn velgen niet ruilen tegen andere velgen want ik heb geen ruimte meer om die velgen op te bergen. Daarom zijn de velgen ook tekoop. Anders had ik ze ook niet verkocht.
Ik woon in nieuwe pekela gemeente groningen |
|
||||
|
||||
kan je echt is geen fotoke van de velgen nemen?
|
|
||||
|
||||
ik maak vanavond even een foto van de velgen. Ik weet niet of ik hem vanavond kan plaatsen en anders wordt dat morgen.
Groeten Ronald |
|
|||
|
|||
Zijn d evelgen nog steeds te koop? Heb je een foto?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ze zijn er nog steeds. heb nog geen tijd gehad om een foto te plaatsen vandaar.indien interesse mag je ook bellen met 06-53961378 |
|
||||
|
||||
nog steeds te koop
|
|
||||
|
||||
Onbeschadigd en met deksels zullen ze er ongeveer zo uitzien:
|
||||
|
||||
je zou het haast wel denken he dat ik ze niet kwijt wil. Ik heb echt nog geen tijd gehad om een camera op te halen. Ik heb alleen een foto van de velgen onder de auto maar dan zie je de staat niet.
Hierbij toch maar de foto, |
|
||||
|
||||
Een maat van mij heeft misschien wel interesse, zal hem vanavond even vragen en dan hoor je het wel
|
||||
|
||||
Hij heeft je gegevens en zal je wel bellen
|
||||
|
||||
ik kreeg een offtopic vraag over de kleur van de auto. Hierbij even een antwoord erop. Het is inderdaad de la3a kleur. Marsrood genoemd.
Groeten Ronald |
|
||||
|
||||
up
|