|
|||
|
|||
Mijn nieuwe aanwinst: GOLF GTI Wolfsburg Edition One!
Mijn nieuwe aanwinst.
Heb hem hier via het forum gekocht (okkehel). Het is een golf gti 8v. Wolfsburg edition one !! Hij is voor mn vriendin bedoeld. Model: Golf Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 973 kg Kleur: Paars Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc Nette goed onderhouden GTI Wolfsburg Edition. Golf verkeerd in originele staat, op de velgen naar Edition One interieur in goede staat. Lichtmetalen velgen. Mistlampen. Origineel schuifdak. Stuurbekrachtiging. siglachrome ramen. Ik laat hem zo orgineel mogelijk. Komen op den duur een keer bbs rm onder. Hier alvast een paar fotos.
Last edited by fire and ice vr6 : 09-01-2007 at 21:55. |
|
|||
|
|||
En wat vinden we ervan ???
|
||||
|
||||
velgen maken de auto.... ik vind hem er nu niet zo leuk bij staan.... maar met zo`n setje bbs`en ziet hij er vast 100x mooier uit...
scheelt dat je nog een paar setjes hebt liggen toch? óf de nothelles
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat scheelt al je wat setjes hebt te liggen Maar hij blijft mooi in orginele staat.
|
||||
|
||||
dit zijn toch geen originele velgen? of ga je hem weer ori maken?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee zijn geen orginele velgen. Er zitten orgineel bbs rm onder. Maar verders ia alles wel orgineel, leren stuur leren pook en handrem. Maar denk dat er op den duur een setje bbs rm onder komt.
|
||||
|
||||
nette wagen, en draai die wielen er nu maar onder
|
|||
|
|||
De auto is goed alleen nog een paar mooie velgen maar natuurlijk geen bbs want die heeft iedereen al!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal met Jan eens !
|
||||
|
||||
Valt wat van te maken en ram die heldere knipperlichten voor er ook maar uit
|
|||
|
|||
Quote:
Gaan er ook uit, rommel.
|
||||
|
||||
Mooi standaard laten ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Dus je hebt hem al opgehaald zie ik Een set bbs zou hem zeker beter staan!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Yup heb hem al opgehaald. Ja denk het op den duur wel bbs rm, eerst nog maar niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Laat hem ook mooi orgineel.
|
||||
|
||||
zeker mooi
breng m maar lekker helemaal origineel |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit zo, op de paar genoemde puntjes na dan maar ja, veel plezier er mee
|
||||
|
||||
ook niet een heeeeel klein beetje zakken...??
|
|||
|
|||
Leuke Edition One,maar schreeuwt wel om een setje BBSen...
|
|
|||
|
|||
JA JA JA JA ik weet het er komen bbs rm onder.
Heb alweer een orgineel setje op de kop getikt !!!!! Moeten even banden om en dan er onder.