|
|||
|
|||
verzinkt??
Ik wil naast m'n IV-gti een IV-cabrio kopen. Weet iemand of de carrosserie van de cabrio net zoals de "normale" IV ook verzinkt is?
|
|
||||
|
||||
Ja hoor ,word allemaal op dezelfde manier behandeld
|
||||
|
||||
een Golf IV-cabrio was eigenlijk op een paar details na (spatborden, schijnwerpers, kofferklep, buitenspiegels) nog steeds een Golf III cabrio, en die laatste waren niet volledig verzinkt zover ik weet.....
|
|
|||
|
|||
De meeste golfjes 4 zijn allemaal gegalvaniseerd en de golf 3 ook volgens mij. Dus ik neem wel aan dat een cabrio ook gegalvaniseerd zou zijn. Groetjes arjan
|
|
||||
|
||||
De Golf 3 is maar op kritische plaatsen verzinkt, niet volledig zoals bij de Golf 4.
|
|
||||
|
||||
Ligt eraan welke Golf IV cabrio er bedoeld wordt, er zijn namelijk 2 uitvoeringen. 1tje die idd nog veel Golf 3 heeft en 1tje met nog meer Golf 4 details
|
|||
|
|||
volgens mij is maar één uitvoering Golf-4 cabrio (met golf-3 interieur en achterlichten). Ik heb nog op www.volkswagen.nl gekeken of ik daar een vraag kon stellen .... "vroeger" ging dat wel, nu vind ik geen linkje naar "contact" vinden. Blijkbaar hebben ze die help-/vraagdesk wegbezuinigd ...
|