|
|||
|
|||
Alberto's rooie jetta
vandaag kwam hij dus thuis de jetta
rood bouwjaar 1990 eens kijken of we er wat van kunnen maken dikke bumers zijn al standaard hier en daar een deuk en een kras ook volgende week eerst maar eens een verlaging setje er onder en een velgje van het een of ander zien we dan verder apk moet er eerst maar even op Last edited by voklswien : 16-08-2006 at 16:44. |
|
||||
|
||||
Hey Alberto, weer een nieuwe aanwinst dus! Ben benieuwd wat je er van gaat maken, zal hem binnenkort vast wel eens spotten in de buurt!
|
|
|||
|
|||
Quote:
je hebt hem wel eens gezien denk ik was van mijn broer ........ er is niet echt op gepast maar komt weer helemaal goed met hem |
|
||||
|
||||
O die ja! Dan ken ik hem inderdaad wel ja. Leek mij altijd nog wel een vrij nette auto!
|
|
||||
|
||||
Hej een trunker derbij! 2 of 4 deurs?? Heb nog wel 'n embleemloos grilletje liggen
ennuh
|
||||
|
||||
Sorry, kan het niet laten:
|
|
||||
|
||||
Inderdaad
|
|
|||
|
|||
Ik ook niet
|
||||
|
||||
Alberto houdt het spannend voor ons... maar een hoe meer verlaagde Jetta's hier in de buurt hoe beter!!
|
|
||||
|
||||
Hey Alberto, ik weet niet of het hier al eens gezegd is maarre...
|
|
||||
|
||||
Quote:
vooruit dan maar tis ALBERTOOOOOO
|
|||
|
|||
sorry mannen /vrouwen
maar hij moest eerst ff netjes |
|
|||
|
|||
Quote:
tja als je alles van tevooren weet ........ |
|
||||
|
||||
Zo! netjes!
die Jetta heeft potentie! Mooi strak in de lak zo te zien... Alleen die kar mag er niet weer achter hoor! |
|
||||
|
||||
Glimmen dat ding
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit en mooi rood is niet lelijk
|
|||
|
|||
Quote:
haha maar is wel makkelijk een haakje |
|
|||
|
|||
vandaag voor de apk geweest
niks aan het handje ..linker koplamp lampje voor stads licht was stuk ........dus we kunnen weer een jaar ...zal morgen wat duidelijker foto's maken van de jetta |
|
||||
|
||||
Goed zo alberto!
Mooie auto ,zeker zo'n rode !!!!!! Hoe meer jetta's hoe beter in de buurt! Kom binnenkort wel even langs om hem even te bekijken!
Last edited by jettaracing : 16-08-2006 at 21:08. |
|
|||
|
|||
prima wietse koffie is altyd klaar
|