|
||||
|
||||
voorstoelen golf3 5drs vermaken voor 3 drs (Slotje)
Ik kan een interieur kopen, maar het probleem is dat het van een 5drs is en ik heb een 3 drs.
Is het mogelijk om het omklapmeganise over te zetten en is dat veel werk.
Beter 10 vw's op de weg , dan 1 op de sloop Last edited by misery : 03-08-2006 at 14:04. |
|
||||
|
||||
Niemand die dit ooit gedaan heeft.
|
||||
|
||||
Mechanisme overbouwen is denk ik niet mogelijk.. of i.i.g. heel veel werk!
Maar als het dezelfde type stoelen zijn (qua vorm dan), waarom zet je dan niet gewoon alleen de bekleding over? Dat is nog wel te doen !!! Succes!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Daar zat ik ook al aan te denken.
Zijn de frames van een mk3 allemaal hetzelfde?
|
||||
|
||||
Ik denk het....
volgens mij wel, maar dat moet iemandanders maar bevestigen...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies met frame? het ijzeren gedeelte van de stoel, waar t schuim+hoes overheen zit?
want dit is natuurlijk niet bij elke golf 3 hetzelfde omdat je sportievere (hogere wangen) en minder sportieve (platte zittting) hebt, gewoon kijken of de stoelen ongeveer overeenkomen, als je de hoezen van sportievere stoelen over gewone stoelen zou trekken, krijg je los vel bij de wangen en dat ziet niet uit.
|
|||
|
|||
want dit is natuurlijk niet bij elke golf 3 hetzelfde omdat je sportievere (hogere wangen) en minder sportieve (platte zittting) hebt, gewoon kijken of de stoelen ongeveer overeenkomen, als je de hoezen van sportievere stoelen over gewone stoelen zou trekken, krijg je los vel bij de wangen en dat ziet niet uit.[/QUOTE]
van die stoelen zou je ook gewoon het schuim kunnen overzetten samen met de bekleding op het frame van je 3 deurs stoelen |
|
||||
|
||||
Door die hogere wangen lopen ook beugels om dit alles op de plaats te houden, dat bestaat niet alleen uit schuim...
|
||||
|
||||
Het is al klaar.
Ik heb het oude meganisme overgezet naar de nieuwe stoelen. Je moet alleen de hendel, kabels en 1 haak onderaan overzetten, de rest zit al op het frame. In totaal een halve dag werk, maar het ziet er strak uit. tx voor de reacties.