|
|||
|
|||
Tk Unipol 1kg
Ik heb de alombekende blauwe unipol-potten van 1kg liggen.
Als je eentje wenst kan je me via mail contacteren. silko206@hotmail.com Eventueel op te halen op de vw mania te boom op 11/12/13 Augustus. 20euro Last edited by Stoffe : 01-08-2006 at 21:04. |
|
|||
|
|||
Upke, levert echt mooi werk dat product!
Persoonlijk vind ik het beter als belgom. bv uitlaat 1jaar oud: |
|
|||
|
|||
Blijkbaar minder gekend hier...
Steeds potten 1kg beschikbaar 20euro, opzending mogelijk voor 4 euro extra. (3.70euro kilopost) Greetz |
|
|||
|
|||
potje reserveren voor me voor in belgie ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
OK Je komt naar de VW mania te Boom? 1 pot aan da kant voor jou. Kan je me je naam eens doorgeven? +32 (0)477/730896 blauwe polo6n2 op tramonts. Tot dan. |
|
|||
|
|||
De mania is voorbij. Wie wil kan een potje krijgen via post?!
Kilopost vraagt 3.90 zegels. Tracking via het net is mogelijk dus verliezen doen ze niet. (de post <-> kilopost) Alé, voor 23 euro op m'n rekening krijgt ge em bij je thuis. Iemand ? ? ? |
|
||||
|
||||
Hoi
wat zijn de verzendkosten naar NL? gr Boaz
|
||||
|
||||
Quote:
van waar ben je ergens,heb wel intertesse,als tni te ver is kom ik er om,ben van helchteren in de limburg in den belgique |
|
|||
|
|||
Quote:
PM in mailbox 1kg UNIPOL via kilopost bij je thuis kost voor BE 4 euro zegels. SOLDEN 23 euro = 1 pot bij je thuis inclusief verzending. (kilopost = veilig, je krijgt barcode zodat je tracking kan volgen op internet) Groetjes stoffe (mailen kan sneller gaan) |
|
|||
|
|||
Upke, 23 euro en hij staat in dag+2 max. aan je deur.
|
|
||||
|
||||
ruilen tegen nieuwe set onzichtbare ventielen? (voor de advertentie ervan: even 'onzichtbare ventielen' in Search opgeven)
Stuur even pb als je interesse hebt! |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
||||
|
||||
Ja..unipol dat zocht ik. Heb je nog een potje inclusief verzenden?
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag 1 pot bestellen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog 4 potten liggen nu, jullie kunnen er dus krijgen. Dinsdag 10/10 moet ik naar de post. Binnen België: 3.90 euro verzending Naar NL: onder 5KG: 13 euro verzending (duur! ik weet het) (voor dat gewicht kan je 3 potten kopen.. maarja, is goedkoopste tarief. |
|
|||
|
|||
Ik wil er graag 1 hebben..ik stuur mijn gegevens via de PM.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Aan de liefhebbers, gelieve me tegen zondagavond duidelijk te mailen met hoeveelheid. Donderdag bij jullie per post. (silko206@hotmail.com) Groeten, Stoffe |
|
|||
|
|||
@ Patrick en pedaalemmer, haken jullie af ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Blijkbaar wel... Bij deze, UP |