|
||||
|
||||
Golf Variant met 16" Porsche
De Golf variant TDi van mijn broer hebben we vrijdag ein-de-lijk ook op Porsche 968 velgen gezet.
Hij wilde eens wat anders dan de veel geziene C2's, Gullideckels, Clubsports of 928 wintervelgen. 968 (944 opvolger) 7 & 8x16 Cup (beide et52), met vóór 195/45 en achter 215/40x16 Adapters (20mm dik) 4x100 -> 5x130 zijn uitgevoerd met tapeinden en Honda wielmoeren. Schroefset van H & R hadden we er vorige maand al onder gezet. Volgende waar ik mijn broer nu over hoor is wat grotere remmen eronder .. Boxster klauwtjes ?? |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit...
|
||||
|
||||
Quote:
En een GTI/VR6 onderspoiler zou hem ook goed doen !!!! Grtz.......... LRR
|
||||
|
||||
mooie strakke wielen, ik zou m alleen ietsje lager leggen (zodat dewielen perfect met de kassen aansluiten) maar dat is natuurlijk aan je broer...
|
||||
|
||||
ik vind het niet echt spetterend.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik eigenlijk ook niet, beetje saai. Velgen vallen nou niet echt op als Porsche-velgen (kunnen net zo goed bij de Halfords op de hoek vandaan komen ).
|
|||
|
|||
Niet spetterend mss maar wel netjes en idd een VR6lipje eronder zou heel netjes zijn.
Ieder zijn ding. |
|
||||
|
||||
hee!!!
|
||||
|
||||
[/URL] Geeft een vertrouwd gevoel, dit is de mijne......
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik ze een beetje klein lijken dat komt vast door de hoge et waarde maar wel mooie velgjes daar is niks mis mee
|
||||
|
||||
Hij wilde eens wat anders dan de veel geziene C2's, Gullideckels, Clubsports of 928 wintervelgen.
no offense hoor, maar het heeft waarschijnlijk een reden dat je dat type velgen meer ziet (al zie ik nou ook niet verschrikkelijk veel 928 wintervelgen op vw'tjes, maar goed). ik vind het resultaat persoonlijk ook niet heel erg spetterend, maar zolang je broer er blij en tevreden mee is: KEEP IT!
|
||||
|
||||
Zo, afgelopen zaterdag Miss L. d'r ride maar eens getracteerd op een KW schroefsetje en de (nog over van de Jetta)
Porsche Carrera2's, grootte vóór 6x16 met 175/50, en achter 7x16 met 195/45 .. rijdt supergoed !! O ja, voor de wiseguys, ik denk er dus anders over Quote:
|
|
|||
|
|||
netjes!!
heb je mijn pb-tje gelezen? over het probleem van de jetta
|
||||
|
||||
staat lekker die c2's! mooie combi!