|
|||
|
|||
Radiator G60??
Hoi,
Ik ben bezig aan een cabrio G60. Welke radiator gebruiken jullie in een golf 1 G60, ik zit te denken aan een radiator van een golf 2 1300cc. Maar zou eens graag weten wat de andere mogelijkheden zijn. Ik werk met een mercedes sprinter IC... Als tweede vraag, waar plaatsen jullie een oliekoeler? Alvast bedankt Greetz Jan |
|
|||
|
|||
Koeler van een corrado gaat prima.
|
|
||||
|
||||
De originele oliekoeler van een G60 blok gebruiken.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties, maar ik heb me vandaag een radiator van een golf 2 1300cc besteld.
Nu zoek ik dus nog een plaats voor mijn oliekoeler... Waar hebben jullie deze hangen/staan. Alvast bedankt Greetz Jan |
|
|||
|
|||
Ik heb in mn cabrio een Corrado radiateur daarvoor de Sprinter IC en daarvoor heb ik mn oliekoeler zitten,gewoon achter de grille.
|
||||
|
||||
Corrado VR6 radiateur past ook nog achter de sprinter IC.
En is nog een slagje groter.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je hier mischien een foto van? Hoe lopen je leidingen en dergelijke dan? Alvast bedankt Greetz Jan |
|
||||
|
||||
Ik heb net als Slick een radiator van een Corrado G60, ik heb geen oliekoeler en ook niet nodig tot op heden.
Wss heb ik een betere doorstroming van koellucht door mij Rally interkoeler want op de bak na zijn de specs van Slick's en mijn cabbie gelijk. ( > 200 pk..) Slick heeft de oliekoeler tussen zijn interkoeler en zijn grille zitten, de slangen hebben we op maat laten maken.
|
||||
|
||||
Is een 1300-radiator niet veel te klein joh?
Mijn 1300 liep al tot 3/4 vd meter na de inbouw van de 3F-nokkenas... Of kan je door gebruik van een oliekoeler een kleinere radiator plaatsen?
|
|||
|
|||
Quote:
Normaal zou dat moeten lukken hoor. We zullen zien wat het geeft, anders komt er een G60 radiator in. Niemand nog foto's van oliekoeler in een golf 1 G60? >Alvast bedankt Greetz Jan |
|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik de radiator van de 1300 cancelen. Heb gekeken bij de 1300 met een G60 Radiator in mijn hand en er zijn wezenlijke verschillen in formaat.
Suc6 met je project. Ik heb in mijn project topic de uitleg staan hoe je de kokerbalken aan moet passen zodat de span inrichting van de multieriem past. (anders past de g60 niet (of vrijwel niet) in een type 1)
|
||||
|
||||
Ik heb bij mijn eigen G60 ook de kokerbalk aangepast, maar heb er ook een aantal in onderhoud die dat niet hebben gedaan en het past gewoon.......
|
|||
|
|||
Idd, normaal gaat het ook zonder, maar de mijnne wordt aangepast...
Alvast bedankt Greetz Jan |
|
||||
|
||||
zijn er hier mensen die met een grote radiator en G60 rijden zonder expansievat?
Zo ja, van welke model hebben jullie de radiator geleend, mijn motorcompartiment staat namelijk helemaal clean, en ik ga dus zeker geen expansievat gebruiken... |
|
||||
|
||||
Golf1 1500 radiateur misschien iets ?
* edit * Picje van René zijn ex Golf1 met die radiateur * edit * Last edited by Lieuwe : 31-07-2006 at 11:34. |
|
||||
|
||||
of zoals de amerikanen doen: een vuldop in een van de waterleidingen bouwen.
|
|
||||
|
||||
Oude foto... Nieuwe foto 2 10inch spal ventilatoren zorgen voor koeling als het nodig mocht zijn. Snap het niet, heb helemaal geen ruimte gebrek..
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG Last edited by Gti1-G60 : 31-07-2006 at 18:24. |
|
|||
|
|||
@Gti1-G60; wat voor IC gebruik jij? Zoveel plaats heb ik niet om mijn radiator te zetten. Maar ik heb de indruk dat jij met een grote IC van VW rijdt. Dan heb je mischien meer plaats dan met de sprinter IC? Of is dit een sprinter IC?
Greetz Jan |
|
||||
|
||||
en een radiateur van een bmw e36 dan op een 3.18 zit er ook een met het expantsie vat er gewoon naast
|
|
||||
|
||||
Quote:
Golf G60 geheel dus niet inhoogte ingekort.