|
||||
|
||||
Foto's Aircooled Chill Out#4 Nijverdal
Avond was, al zeggen we het zelf, erg geslaagd. Veel nieuwe bezoekers en auto's. De teller stond op 25+! Echt top. Ook veel verschillende types: 2*Ovaal, 2*Kübel, 2*Type 3, 2*T2, etc.
En weer bezoekers van ver. O.a. Bonne & Nienke uit Friesland, Carlkever en Joost uit Apeldoorn en René (Golf 2 toch?) uit Stadskanaal! Volgende keer slepen we wat meer mensen mee naar binnen voor een drankje . NEXT A.C.O.: augustus staat niet op de flyer, maar we gaan wel chillen en wel op 16 augustus!! Nog een paar pics, rest in het Aircooled Chill Out fotoalbum en binnenkort nog meer pics op de site. Delegatie uit Apeldoorn Brothersinbeetles Karmann met bra (ik vind het niks, maar broer Ronald wel) Leuke Vari Delegatie uit Hengelo Jeugd uit Hengelo Airride Buick Ja hoor, het gaat net, duw maar door! See you all 16 augustus!!
Brothers in Beetles & Ghia's Aircooled Chill Out '54 Oval - '62 Notch - '69 Type 14 Ghia Last edited by Brothersinbeetles : 20-07-2006 at 15:42. |
|
||||
|
||||
was weer erg leuk, zeker veel auto's deze keer..
super weertje erbij. erg warm! groeten hj |
|
||||
|
||||
16 augustus kan ik niet, wat is de eerst volgende meeting daarna? Lijkt me wel eens leuk en tis nog verdomd dichtbij ook (Raalte woon ik namelijk)!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tis elke 3e woensdag v/d maand. Eerste in april, laatste in oktober. Check de site voor meer info. 20 september is edite nr 6. Tot dusver elke keer weer meer auto's en mensen . En de afstand Raalte - Nijverdal is een stukje taart!
|
||||
|
||||
Verdomd gemist had weer eens iets ander !@#&^^*&&^$%&^ ! Volgende keer beter
|
|||
|
|||
Ben er de volgende keer bij! Hoelaat begint het spektakel?
|
||||
|
||||
Quote:
You're welcome vanaf 19.30 uur!
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT! was zekers gezellig. komen ook zeker nog wel eens als we het minder druk hebben. ik heb me foto's nu toegevoegd op keversite.
tou much dreams,not enough money Last edited by joost : 21-07-2006 at 15:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zie boven . Nog een paar pics Barry z'n Ovaal rat Paar sfeerimpressies Martijn, heb je die klep nu alweer open staan :?: Zit die Bra wel goed, of is ie te klein?! Volgende keer (16-08.) nog meer vette rides!!