|
|||
|
|||
project RAT golf 2 schroefset en uitlaat
Heee,
ik heb een tijdje geleden een daily ride gekocht golf 2. Deze wou ik toch opvrolijken en besloot om toen de iets goedkopere weg in te gaan namelijk de RAT style. ik heb hem al gepost op het vwforum, maar wou de meningen hier ook wel is horen, omdat hier toch iets meer de echtere mannen zitten (slijm slijm) zo kocht ik hem ff de wielen eraf, en de smoortjes er onder de plastic randen goed schuren resultaat ff schuren de kapjes embleemloos maken gespoten dan ff de velgen goed schoonmaken oooooh ontvetten en afplakken spuiten tot zover 1e dag zo stond de auto er op dat moment bij 2e dag klussen tadaaaa, de eerste laag erop 3e dag De velgen De randen beetje bij geplamuurd het filter de kop jaja hij houd de boel in de gaten en er weer in de verlaging het setje de velgen het prutsen het resultaat tot zover (beetje kutfoto maar was te donker dus belicht) toen begonnen met het dak te voorzien van witte blokken ff een fotoshoot tussendoor verder nog weer wat goede ideen opgedaan die wielkast randen eraf gehaald de zijstrippen verwijdert aan 1 kant alvast :lol: dit moet ik zeggen staat oov lee beter. hierbij weer een aantal fotos en natuurlijk ff paar leuke fotos weer even wezen shoppen bij een tweedehands zaakje ff paar dingen gekocht twee grote verf blikken (gekregen van een kameraad) een mooie jerryken oldskool make up doosje voor de hoedenplank en kofferbak bodem het begin van het andere raam mijn zonnekleppen ff onder handen genomen, beetje retro oldskool stijl zie hier het resultaat voor: Na: elke keer al ik snel naar die zilveren randen keek, leken ze wel wit. Ik ben toen is gaan kijken of dat idd mooi zou zijn tadaaa zie hier het resultaat, beetje whitewall achttig en ff me autotelefoon :lol: tot zover ben ik nu dus, ik hoor graag jullie meningen grt joris Last edited by vinyard : 28-08-2006 at 12:02. Reason: update |
|
||||
|
||||
hey gave auto, ben niet zon fan van die ouwe zooi op het daken hij mag nog wel wat zakken, voor de echte oldschool look, verder zeer goede basis.
zit je toevallig op hogeschool saxion?
|
||||
|
||||
Grappig,verkoop je mischien je dashboard?? of ruilen ??? ik ben al jaren op zoek naar een bruin dashboard,PM me anders effe.
|
|
|||
|
|||
Quote:
jaa klopt hij moet idd nog een stuk naar beneden ik zit op saxion jah in deventer |
|
|||
|
|||
Quote:
hey, nee sorry dat dash verkoop ik niet vind ik juist mooi een bruine. sorry |
|
||||
|
||||
Ok geen probleem,ik denk voordat je hem insmeert met bison kit en hem beplakt met riet vraag ik het toch maar effe,succes!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
hahahah nee dit dash blijft wel zo mocht ik em een keer zat zijn laat ik het wel weten :> |
|
||||
|
||||
toevallig 3a4 wekengeleden in enschede gezeten? achter de pc zat namelijk iemand die het had over zijn oldschool golf 2 project.
|
|||
|
|||
Quote:
neey, maar er zit wel een goede vriend van me daaro. en die helpt mij wel overal mee. Had die een beetje een kale kop? |
|
||||
|
||||
hij had idd een kale kop, dan zal hij het zijn geweest, toeval. was al benieuwd naar dit project toen ik hem hoorde, dus heb hem toch gezien. succes met de voortgang
|
|||
|
|||
Quote:
dank je |
|
||||
|
||||
is dit een rat?????
|
||||
|
||||
Het zal je famillie maar wezen !
Succes jongen !
|
||||
|
||||
grappig wagentje! succes
|
|
||||
|
||||
Hij moet nog wel ff verder zakken hoor......
|
|
||||
|
||||
Erg gaaf! Als ik dit zo zie, moet ik ook maar weer eens snel verder met mijn RatRo!
Waar kom je vandaan als ik vragen mag??
|
|||
|
|||
Quote:
ik kom uit goor, overijssel en het klopt dat die moet zakken, maar ik krijg de ringen niet los van mijn schroefset :S |
|
|||
|
|||
Quote:
Zit jij wel op het Saxion dan? Ik ga daar volgend jaar heen. @Vinyard Verder leuk autotje. Alleen jammer dat je de wielkastranden er af gehaald hebt. Nu zie je de roest wat beter. Maar oke, tis ook een rat hé.
|
||||
|
||||
Ik vind het geen rat, maar wel een leuk old skool wagentje hoor. Heb ik nog leuke platen voor liggen trouwens. Blauwe platen met witte Old Skool tekst.
|
||||
|
||||
Echt rat is het inderdaad niet, maar hij is wel tof!