|
||||
|
||||
Wat vinden we hiervan?
Hallo,
Ik heb mijn golf bijna klaar was alleen benieuwd wat jullie hiervan vinden?? Gr Nanne |
|
||||
|
||||
super netjes echt klasse
|
|
||||
|
||||
ziet er super uit nanne.
mijn oude smoortjes weer weg gedaan? zitten nu geloof ik onder een polo coupe. ben je ook op mania? heb de wire wheels op de jetta zitten, ziet er echt dik uit. |
|
||||
|
||||
Ziet er gelikt uit, zonder dakrekje denk ik nog gelikter. Nice ride!
|
||||
|
||||
mooie auto, ziet er cool uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
kun je zo verwijderen dus af en toe er op, en af en toe er af.. |
|
||||
|
||||
Supernette Golf1
Wirewheels stonden ook niet verkeerd, maar deze Smoor wielen passen beter bij de Golf1. |
|
||||
|
||||
zonneklep is echt geweldig! imperial zou ik er voor het mooie eraf laten, tenzij er echt old-school spullen op staan...
|
|
||||
|
||||
Helemaal goed! behalve die spiegel.......
|
|
||||
|
||||
Zug dr goud schier uut!
Mooi bak hoor... Niks meer aan doen Behalve dan een ori-spiegeltje er op 17 September ook aanwezig? |
|
|||
|
|||
super mooi hoor ..gewoon gaan blitsen dr mee en alles dr op natuurlijk
|
||||
|
||||
Helemaal perfect! Op die zonnekap en bra na!
Maar kicke golfje hoor! |
|
||||
|
||||
mooie auto.
alleen ik denk dat hij mooier is zonder zonnekap en dakrek, ik hou nl meer van sportiviteit. maar doe vooral wat jij zelf wil. suc6
|
||||
|
||||
Netjes, alleen zou ik de zonneklep eraf halen. Maar ja dat is kwestie van smaak.
Verder top type 1!!! |
|
|||
|
|||
zeer nette golf 1 alleen ben ik geen BRA fan dus die zou ik er af laten !!
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
mooie golf, echt super netjes. mag je trots op zijn,
Grts Ronald |
|
||||
|
||||
sodeju
Kan er niet even gewaarschud worden bij het openen van de thread dat je een handdoekje voor het kwijlen paraat moet houden Wat een mooie Golf niks aan veranderen |
|
||||
|
||||
super golf (hier ook met handdoek) bra, dakrek en zonne ding leuk voor marktplaats
|
||||
|
||||
Ja ja ik ben er ook erg trots op!! Bedankt voor jullie reacties tot zover. We gaan er weer een leuke zomer van maken!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ben blij dat je tevreden bent over de velgen, heb je misschien een paar foto's voor ons! Ja ik heb ze weer weg gedaan ik kon via ebay smoor velgen kopen die ik er nu dus onder heb met 7 en 8 J staat super!
Quote:
|