|
||||
|
||||
NIEUWE Stickers Volksforum.com te koop !!
Ze zijn er! De nieuwe Volksforum stickers.
Deze maal op transfer basis, mooi uitgesneden dus alleen de letters zonder achtergrond. Erg subtiel! Siert zelfs de meest 'cleane' auto. Verkrijgbaar in grijs, zwart of wit. Afmeting: bxh ca 120x16mm Prijs: €1,00 per stuk (inc BTW) Verzendkosten: €0,39 per bestelling (ex BTW) Voorbeeld van het ontwerp: In de praktijk (met dank aan Marinda's GTI): Bestellen? Stuur een mailtje naar stickers@volksforum.com en kopieer daarin de onderstaande tekst, en vul deze aan. Naam: Bankrek.nummer: (ter controle van betaling) (Aflever)adres: Postode en plaats: Aantal en kleur: (voorbeeld 5xzwart, 5xwit) Je zult daarna een email terug krijgen hoe je het geld over kan maken. Als het geld bij ons ontvangen is, zullen de stickers worden verzonden.
Last edited by Stijn : 30-07-2006 at 11:13. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze al gekocht
|
||||
|
||||
2x wit en 2x zilver a.u.b.
Sorry Stijn, ik was zo enthausiast
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 12-07-2006 at 12:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Je plakt ze dus op de buitenkant v/d ruit?
|
|
||||
|
||||
Yep. Aan de binnenkant hebben we ook bekeken als optie, maar is minder zichtbaar.
|
||||
|
||||
Ook af te halen op mania?
|
||||
|
||||
Tuurlijk
|
||||
|
||||
ik heb ze besteld. ben benieuwd
|
||||
|
||||
ook maar meteen van elk 5 besteld
want als je `t doet, kan je het ook maar beter meteen goed doen |
|
||||
|
||||
komt er iemand op 23 juli naar de vw meeting in ranst? om ze dan eventueel mee te brengen? dat is handiger dan een paar euro over te schrijven vanuit belgië
|
||||
|
||||
@vwpolo89: zeg het maar welke je wilt hebben. ik ga er ook bestellen en dan doe ik die van jou ook wel. ik kom toch naar ranst. pm me maar ff.
|
||||
|
||||
zijn de oude stickers al helemaal uitverkocht? of kan ik daar n setje van meebestellen als ik dr hier een paar van koop?
|
|||
|
|||
bestelling verstuurd, je kan nooit teveel vw-fan-stickers hebben Ook al plak je hem niet OP de auto.
|
|
||||
|
||||
Van 't weekend al gesignaleerd in Denemarken !
Alleen vind ik het zoo jammer dat ze er niet in spiegelbeeld zijn...
|
||||
|
||||
Als Rene nu een nieuwe vriendin krijgt kan ze niet d'r tepels achter de stikker verbergen...................
daar is over nagedacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha Nee mannen, effe serieus ze zien er goed uit! |
|
||||
|
||||
heb je 4 zilvere thuis liggen??(voor de audi ook natuurlijk )
kom ik ze snel ophalen |
|
||||
|
||||
Natuurlijk
|
||||
|
||||
stijn, heb je er ook in molenschot liggen?? dan kom ik er morgen nog een aantal ophalen
|
||||
|
||||
Ik woon niet in Molenschot Jeroen, dus helaas gaat dat niet lukken. Ben er ook veel te weinig Voor 39 cent extra heb je ze in de bus.