|
|||
|
|||
Golf mk1 gekocht
hallo mede forummers,
ik ben sins gisteravond eigenaar van een goud/brons kleurige mk1 ! het is een 5deurs uit 1982 met de toevoegsels GLS en 119dkm op de klok !! ik heb de auto met schade gekocht door eigenlijk op het juiste moment op de juiste plaats te zijn geweest !! er is aan de zijkant een golf 3 ingereden (niet zijn fout) dus de bestuurders deur/dorpel zit in elkaar nu was ik eerst van plan hem in onderdelen te gaan verkopen maar ben van gedachte veranderd en ga hem opknappen !!!! dus nu ben ik opzoek naar : een bestuurders deur liefst met raam/compleet ! een rechtstuk dorpel (om in te lassen) dit het liefst ik de zelfde kleur natuurlijk maar alles aanbieden a.u.b. !! b.v.d. martijn p.s. word tijd dat ik is ga leren foto's te plaatsen !! Last edited by jetta mk1 '82 : 08-09-2006 at 15:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je haalt me de woorden uit de mond !!!
|
||||
|
||||
pics please
|
|
||||
|
||||
hey kijk is aan dat is gaaf...
over die dorpel die haal je toch gewoon effe bij brezan oid dan zit je niet met 2e hands spul dat je erin moet gaan lassen... succes met opknappen...
|
||||
|
||||
Lijkt me duidelijk |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon zelf die Golf 3 er zachtjes ingeboord
|
|||
|
|||
Quote:
haha nee ik was er niet bij toen het gebeurde kwam een paar minuten later aangereden ze waren net klaar met het schade formulier invullen ! is het niet makkelijker om een stuk uit een sloper te slijpen en dat er in te lassen ? dit omdat het bij de scharnieren ook iets krom is ? de B stijl is ook iets scheef maar da's wel recht te maken ! gr. Martijn p.s. wat is een "normale" prijs als je zoiets (zwart ) laat maken ?? en hoeveel uren gaan daar ongeveer in zitten ? (demonteer doe ik zelf) |
|
||||
|
||||
dorpels van mk1 staan ook te koop op marktplaats, speurders etc. (nieuw)
|
|
||||
|
||||
dorpels kun je nog gewoon nieuwe halen via plaatwerk handel kosten nog geen 40 euri per stuk voordeur bestuurders kant heb ik hier nog wel staan
|
|||
|
|||
Quote:
LAV1 denk ik. Heb ik ook.
|
||||
|
||||
Quote:
Wij hebben ook een dikke 5 deurs in die kleur, echt een lachen kleur vindt ik, zeker omdat je hem nie zo vaak ziet!
|
||||
|
||||
eerst foto's, dan praten we verder.
mzzl
|
|||
|
|||
zal vanavond foto's maken (ff camera lenen heb er zelf geen) en dan aan me meissie vragen of ze mij kan leren hoe ik ze kan plaatsen (ben echt een pc leek) !!
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
foto?
|
|
||||
|
||||
hier de foto's van martijn's nieuwe aanwinst .
eerst de mooie kant auwwwww en nog eens auwww |
|
||||
|
||||
volgende keer zelf buurman
|
|
||||
|
||||
leuke golf, bumpers met chroom, raamlijsten met chroom, grilletje is nog compleet, bruin interieurtje... alles nog compleet en origineel, op die deuk na dan. ziet er denk k erger uit dan t is. mooi dat je dr op gaat knappen en niet sloopt!
ga je de kleur wel houden zo? en de rest van de auto? wat zijn de plannen? iig succes / plezier dr mee!
|
||||
|
||||
Ik weet nog wel een setje deuren in Mexico beige !!!
PM me anders even. Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
je vergeet de koplampsproeiers
|
|||
|
|||
de bedoeling is om hem helemaal orgineel te houden qua kleur en interieur !
alleen een (flink?) stuk zakken en andere wieltjes (niet te klein dit ivm de 3bak automaat) ! ben al bij de plaatwerker geweest en voor 400eurie zit de dorpel er weer in ! alleen nog ff sparen om alles weer netjes in kleur te laten spuiten ! gr. Martijn |