|
|||
|
|||
g40 vragen
voor de g40 bezitters hier,
wie kan mij antwoord geven op de volgende vragen? ik zit eraan te denken misschien een g40 te kopen, maar wil een paar dingen weten. -wat zou een goede richtprijs zijn voor een goede polo? ( wil ca 4 jaar kunnen rijden) -wat zijn dingen waar je echt op moet letten? ( g lader revisie enz.) -hoe zit het met verkijgbaarheid van onderdelen en gereviseerde blokken? -is nederlands kopen vertrouwd of beter mijn heil in duitsland zoeken? -wat is het verbruik gemiddeld en op top? standaard ( en bij ca 150 pk?) -schrijven ze nog hard af ? en wat is nog meer handig om te weten en op te letten/weten? alvast bedankt en misschien iemand hier die een duidelijke mp3 geluids sample kan/wil maken van een draaiende g40 motor? vin dat geluid van die g lader zo mooi |
|
||||
|
||||
wat is 4 jaar, ik heb een auto voor de deur staan die de laatste 4 jaar een paar duizend km heeft gereden, evenzogoed had ik in 1 jaar meer als een ton kunnen rijden!!!
Hoor de laatste tijd negatieve berichten van geladen gasten die slechte ervaringen hebben met revisies met imitatie/goedkope onderdelen, een aankoop/revisiebon zegt dus niet altijd alles, er zit wel degelijk verschil in wie deze rivisie uitgevoerd heeft. Overige info zullen G40 rijders zelf moeten geven Succes. |
|
||||
|
||||
zoek zoek, dit is al vaker aan bod gekomen.....
puntjes om op te letten bij iedere polo: accu bak wil nog al eens gaan rotten, krik-punten prijs is afhankelijk van oa het bouwjaar, gereden km's enz onderdelen zijn goed te verkrijgen, lader revisie kan arno voor je doen (goed en betaalbaar!)
|
|||
|
|||
kijk ik rijd nu ca 25000 per jaar, een polo wil ik er als 2e wagen bij kopen dus zeg maar 15000 km dat ie zal rijden per jaar en ik wil er lang mee vooruit kunnen. maar je ziet vaak teller standen van ca 187000 en dan vraag ik me af hoe slim is dat met zo'n teller stand ?
|
|
||||
|
||||
ligt ook aan het onderhoudsverleden he...
|
|||
|
|||
Kunt je lader ook bij mij laten checken,kost 25 euro.
Dan maak ik m open en is er goed te zien in welke staat deze is en of deze eventueel gereviseerd moet worden. arno
|
|||
|
|||
Zou voor een zo origineel mogelijke en goed onderhouden exemplaar gaan.