|
||||
|
||||
Te koop diversen golf 1 & 2 onderdelen
Te koop diversen golf 1 & 2 onderdelen
Stuur GTI (spoeknaaf) € 125,= Bak GTI, € 75,= Automaten bak € 50,= Set ruiten € 90,= Achteras € 70,= Remmen GTI € 50,= Bumpers € 30,= Dashboard (met tieten teller) € 150,= Tieten teller € 70,= Complete pirelli set (groen) prijs n.o.t.k Klinken € 20,= Achterlichten groot ’80 (hella) € 30,= Etc. (vraag maar raak) Motorkappen golf 1 notk Tellers golf 1 gti bj. '80/'83 € 25,- Gti stuur golf 1 € 20,- Stuur golf 1 € 20,- Achter bumper golf 1 incl. trekhaak € 25,- Spoiler golf 1 (achter op de achter klep) € 20,- lucht happer golf 1 gti € 25,- Achter licht golf 2 (rood, wit & oranje) a € 10,- VERKOCHT Achter lichten golf 1 (rood, wit & oranje) a € 10,- Achter lichten golf 1 (rood, zwart ) a € 5,- Grill golf 1 embleemloos nieuw in doos € 50,- knipperlichten helder incl houder nieuw in doos € 15,- En te veel om op te noemen! Als je nog ander onderdelen zoek mail me even: coentenbroeke@hotmail.com [/QUOTE] Last edited by evilnyntje : 02-05-2007 at 08:11. Reason: mis prijzen |
|
||||
|
||||
Hoedenplank drager's incl. gordels golf 2 gti edition € 15,-
zijn dat met de achtergordels? |
|
||||
|
||||
Ik zou graag een golf 1 middenconsole willen. En ik vroeg me ook af hoe de andere stuurtjes eruit zien. Ik heb daar evt ook intresse in. Heb je misschien meer foto's voor mij?
|
|
||||
|
||||
verstuur je ze ook?zo ja dan pb me even
gr MArk Quote:
|
|
||||
|
||||
Heb je van die marsrode Golf1 nog een mooi rechtervoorscherm ?
|
|
||||
|
||||
Wat mogen die BBS'en kosten dan?
|
|||
|
|||
toevallig niets chroom liggen?
grtz |
|
||||
|
||||
Thnx nog voor die achterban en hoedenplank steuntjes!!
Meteen ff een uppie |
|
||||
|
||||
Die blauwe hoedenplanksteunen zijn dus weg? Zoek er op dit moment 2. Heb sinds vandaag een blauwe hoedenplank...
|
|
||||
|
||||
Toevallig nog setje Edition deurpanelen ( 3 deurs ) bij die achterbank ?
|
||||
|
||||
Ik heb je een email geschreven op het @home adres ging alleen een beetje mis hiero. Dus bij deze als die blauwe hoedenplanksteunen er nog zijn dan koop ik ze!
|
|
||||
|
||||
achterlichten nog in goede staat? de rood/wit/oranje ? geen scheuren of barstjes?evt. verzenden
|
||||
|
||||
achterbank nog aanwezig zo jah waar af te halen
Last edited by 1800 16v kr : 21-07-2006 at 01:21. |
|
|||
|
|||
Toevallig nog een setje voorschermen liggen? Origineel VW.
|
||||
|
||||
Quote:
niemand |
|
||||
|
||||
is al weg!
|
|
|||
|
|||
de lampen zijn over gezet in m'n gril
|
|
||||
|
||||
Heb je die dakspoiler van de MK1 nog? Is dit zo'n zachte driedelige van Zender?
|
||||
|
||||
Ad. even aangepast het een en het ander namelijk al weer verkocht!
Stuur GTI (spoeknaaf) € 100,= Tieten teller € 50,= Grill golf 1 embleemloos nieuw in doos € 50,- Als je nog ander onderdelen zoek mail me even: [email]coentenbroeke@hotmail.com Last edited by evilnyntje : 02-05-2007 at 08:12. |
|
||||
|
||||
Overal graag prijzen bij voortaan, lees de verkoopregels. Dingen zonder prijs zijn verwijderd.
|