|
||||
|
||||
logo's en slotje dichtlassen wat mag dat kosten?
Ik wil een deze dagen mijn slotje en logos dicht lassen,
nu ben ik benieuwd wat dat volgens hier ong. kosten mag. ik voeg fotos toe hoe het ong. worden moet. het gaat om ong. 6 kleine gaatjes en 1 gat van het slot. het moet worden gelast en evt worden vertint(of zoiets) zodat ik zo goed als geen plamuur op de auto krijg. hier zoals het nu is: en hier zoals het worden moet: alvast bedankt Twan |
|
||||
|
||||
350 euro
|
|
||||
|
||||
ok thanx, is idd ook ong. het bedrag dat ze in de prijsopgaaf gemaakt hadden.
woensdag gaat het gebeuren.. |
|
||||
|
||||
slotje
|
|
||||
|
||||
Is dat dan incl. spuiten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat mag ik dan wel hopen ja.... |
|
|||
|
|||
jah om en om de 350 vragen wij ook op het werk embleempjes eraf blank maken dichtlassen afslijpen lichtjes terug tikken lichtjes afplamuren klep materen spuiten klaar halve dag werk ong
|
|
||||
|
||||
klopt is idd helemaal compleet,
als ik het goed begrepen heb is het 4 uur werk en dan nog spuiten. vandaag mn opener binnen gekregen en morgen gaat ie weg. |
|
||||
|
||||
Mag slotje op.
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand misschien een idee wat het half dicht maken van een kofferklep van een polo coupe mag kosten?
Graag zou ik ook de ruitenwisser en de emblemen eruit willen hebben. Zonder spuiten plamuren enz... dus eigenlijk alleen het laswerk enz.
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt eraan of de klep nu helemaal dicht of helemaal open is
|
||||
|
||||
Quote:
Klep zit dicht en op slot! maar hij is nog helemaal open tis gewoon een originele... dus nog niets aan gebeurd.